dinsdag 7 juli 2015

Review: Balea bodylotion Tropical Sunshine

Vandaag ga ik jullie vertellen over een verzorgings product van het duitse merk Balea. Balea is enkel verkrijgbaar in de DM in Duitsland. De DM is te vergelijken met de Kruidvat. Ik had in een winactie deze body lotion gewonnen. In de geur Tropical Sunshine. Ik wilde al heel lang iets van dit merk testen omdat ik veel positiefs er over hoorde en nu kon dat. Wat denken jullie? Was het zo goed als ik had gehoopt/verwacht? Lees snel veder!









Body lotion vind ik persoonlijk zelf fijner in de zomer, ze zijn namelijk veel minder dik dan de super voedende bodybutters. Zo is deze bodylotion bijvoorbeeld erg waterig, dit klinkt misschien niet positief maar dat vind ik het wel. Zo heb je relatief weinig product nodig om je lichaam in te smeren en kun je er lekker lang mee doen.
De geur is overigens ook echt heerlijk. Lekker zoet maar niet te overheersend. Door de combinatie van mango met sinaasappel heeft het ook iets frissigs, wat erg fijn is met die extreem warme dagen.

Wat ook heel belangrijk is is of het snel intrekt, en ja dat doet het. Binnen een minuut of 2/3 is het volledig ingetrokken . Het s dus niet zo dat je nog heel lang moet wachten met bijvoorbeeld aankleden. 







De verpakking zelf is ook prachtig. Lekker frisse kleuren en lekker zomers bedrukt. Zelfs het lettertype is hierop afgestemd lijkt het wel. 

Ik neem deze bodylotion zeker mee op vakantie. Hij heeft een inhoud van 200 ml en is daarmee niet te groot maar ook niet te klein. 

Als je bij de DM komt zou ik zeker eens kijken naar deze bodylotion want hij is echt de moeite waard. Omdat ik hem gewonnen heb weet ik de prijs niet, maar afgaand op andere Balea prijzen zal deze rond de één euro liggen.






Dit is dan weer het einde van dit artikel. Als je nog vragen hebt of iets anders wilt zeggen kan dat altijd in de comments. Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden.

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten