woensdag 1 juli 2015

Review: UMA cosmetics ShimmerPowder

Het heeft een tijdje geduurd voor er weer een artikel online kwam ik had wat probleempjes met het automatisch uploaden. Vandaag heb ik een review voor jullie van de Shimmer Powder die ik onlangs bestelde. Deze Shimmer Powder bestelde ik voor €1 op een webshop die ik net had ontdekt. Na hem goed getest te hebben is hier de review voor jullie. Kijk je mee?

Op het eerste gezicht is het een vrij simpele poeder met verschillende kleuren bruin en een witte en een roze teint. Je ziet wel gelijk dat hij veel glitters/glans bevat maar mogelijk is dat alleen een over spray.

Als je de kleuren zo ziet denk je al snel dat het te donker gaat uitvallen als je een blanke huid hebt. Dat denk ik zelf ook ,maar misschien zijn we wel heel zwak gepigmenteerd. Je weet maar nooit.


De swatches zijn verhelderend dit wordt veel te donker voor mij, met name de onderste twee kleuren. Wel glanzen ze echt prachtig. Ik denk dat de bovenste witte kleur geschikt is voor de binnenste ooghoek of op het wenkbrouwbot. De roze kleur zou je eventueel als oogschaduw kunnen gebruiken. Net als de twee bruine kleuren daaronder. De tweede en derde kleur van boven kunnen nog wel goed dienen als bronzer.
Als je de kleuren blend krijg je een hele donkere glimmende kleur. Voor mij is dit te heftig en te donker. Ik zou dit niet zo op mijn gezicht smeren, voor anderen zou dit misschien erg mooi zijn maar voor mij is het niet geschikt. 

Het is een erg mooi product dat je goed kan gebruiken voor verschillende doeleinden. Het licht aan je eigen voorkeur wat geschikt is en wat niet. Maar voor €1 zou ik het zeker kopen.


Dit was het artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat vooral een reactie achter!


Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten