vrijdag 3 juli 2015

Review: Wet N' Wild CoverAll concealer

Vandaag weer een review voor jullie, ook weer van mijn bestelling waar jullie een paar dagen terug over konden lezen. Dit keer is het een concealer van Wet n' Wild. Mijn vorige concealer van Essence was opgeraakt en ik wilde graag een nieuwe proberen. Deze was slechts €1 dus een goede prijs om het product eens uit te proberen.

Met mijn huidskleur heb ik zonder te twijfelen voor de lichtste kleur gekozen. Je had als het goed is nog een aantal andere kleuren, ik vind het altijd goed als een merk meerdere kleuren verkoopt zo is het product toegankelijk voor bijna alle dames.

De apllicator is eentje zoals de meeste lipglossen ook hebben. Ik vind dit zelf wel handig want zo krijg je niet het probleem van te veel product hebben. Fijn te doseren dus! Ook houdt de dop erg fijn vast zo komt de concealer niet overal te zitten behalve waar het moet zitten.






Op de foto zie je het product zitten, als ik hem mooi blend zou je hem niet meer zien zitten. Zo goed past hij bij mijn huid. Ook voelt hij op de huid niet vervelend hij voelt zelfs vrij licht, desondanks dekt hij super fijn!




Al met al een super product. Ik zou hem voor één euro zeker niet laten liggen. Als je eens een nieuwe concealer uit wilt proberen zou ik deze doen als hij dan niet bevalt ben je tenminste niet heel veel geld kwijt gelijk.
Super leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, dit is alweer het einde van het bericht. Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achter liet en tot de volgende keer op mijn blog.


Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten