donderdag 9 juli 2015

Review: Skyline oogschaduw quattro


Ik beloof jullie de komende tijd geen reviews meer, dit is voorlopig de laatste. Ik vind het wel erg leuk ze te schrijven maar afwisseling is nog net wat leuker! Maar vandaag schrijf ik nog even een stukje over een oogschaduw quattro van het merk Skyline, deze moet waarschijnlijk een dupe zijn van Essence. Ik heb zelf geen quattro van Essence maar ik kan wel zeggen wat ik van deze oogschaduws vindt. 
Lees je mee?







Zoals je gelijk ziet is de vormgeving exact hetzelfde als die van Essence, persoonlijk vind ik het doosje wel mooi, maar veder vind ik het niet handig. Je hebt niet van elke kleur even veel oogschaduw. Tussen rood blauw/zwart zit niet veel verschil. Maar tussen wit en rood bijvoorbeeld wel. 

Ik vind de rode cranberry kleur zelf heel erg mooi. De blauwe kleur trekt me wat minder. Ik vind deze moeilijk te combineren.
De swatches zijn echt afschuwelijk echt bah. Ik heb super vaak over de oogschaduw moeten gaan om dit resultaat te krijgen. Bij de rode en witte kleur komt er nog steeds bijna geen kleur vanaf. Echt een miskoop dit. De blauwe kleur heeft een hele rare kleur, niet neon maar ook weer wil op de een of andere manier. De zwarte kleur is eerder donker grijs. Ik denk niet dat je met een van deze kleuren een mooie look zou kunnen maken. 







Nou het is wel duidelijk dat je deze beter kunt laten liggen lijkt me. Ik denk dat die van Essence een stuk beter zijn. Deze zijn misschien twee euro duurder, maar dan kosten ze bijna alsnog niets. Deze quattro was €1. 

Ik hoop dat jullie het een leuke review vonden. Als je nog vragen of opmerkingen hebt kun je deze in de comments plaatsen. Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe

Volg jij mij al op Bloglovin'?

Volg jij mij al op Instagram?
Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten