zondag 5 juli 2015

Review: Wet N' Wild lipstick

Vandaag alweer een review voor jullie. Dat heb je nou eenmaal als ik een pakketje heb besteld, haha. Vandaag review ik een lipstick voor jullie. Toen ik hem bestelde leek hij op de foto echt vrij paars. Maar toen ik hem binnen kreeg was hij eerder bruin. Ik vroeg me af hoe hij zou uitvallen op mijn lippen en hoe hij zou gaan staan. Maar als hij niet zou bevallen is dat ook geen ramp want deze Wet N' Wild lipstick kost maar €1. Wil je weten waar ik hem heb besteld moet je even een paar artikelen terug kijken.






Hier kun je het zien hij is niet echt paars maar ook niet echt bruin. Maar ach, het gaat er niet om welke kleur het maar of hij mooi staat. De verpakking is duidelijk heel goed koop. De doorzichtige plastic dop wordt heel snel viezig en lelijk. Veder is de zilveren huls ook niet al te stevig. Maar hij doet het gewoon en is tot nu toe nog heel. Geen zorgen voor de dag van morgen zeggen we dan.  Ik ben erg benieuwd hoe de pigmentatie is van de lipstick.




Hier op de foto is de lipstick bruin, rood en paars. De kleur is best mooi maar je moet wel echt wennen aan de kleur. Na een paar keer gedragen te hebben ben ik er aan gewend en vind ik hem mooi. Op de swatch op mijn arm heb ik hem een paar keer moeten aanbrengen om dit resultaat te krijgen. De pigmentatie is dus vrij zwak.

Dit was het dan weer. Als je echt heel graag deze kleur wilt hebben dan kun je hem wel kopen anders zou ik het niet doen, want zelfs voor €1 je zal hem waarschijnlijk niet vaak dragen. Dit merk is online op vrij veel plekken verkrijgbaar.


Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten