zaterdag 20 juni 2015

Bestelling BudgetCosmetica

Ik heb een paar dagen geleden een bestelling geplaatst bij de webshop BudgetCosmetica. Ik heb de producten nog niet binnen maar wil graag met jullie delen wat ik heb besteld. Alle fotos zullen dus ook van hun site afkomstig zijn. Ik zal de links naar de producten in de foto's van dit artikel plaatsen. Als je op de foto klikt kom je dan op het product uit.



Ten eerste heb ik deze mooie steenvijl van Wet N Wild besteld. Deze koste maar €1. Ik had een nieuwe vijl nodig en voor de prijs kon ik deze niet laten liggen. De foto is een beetje over belicht maar volgens mij is hij zilver of grijs. Hopelijk doet deze budget vijl zijn werk goed. 






Deze quattro lijkt heel erg op die van essence maar deze komt van een ander merk; skeyline. Dit is nummer 4. Er waren nog wat varianten maar deze vond ik het meest draagbaar. Ik ben ook erg benieuwd naar het pigment. Ook deze kost €1. Vooral de rode en blauwe kleur vind ik werkelijk prachtig.





Weer een Wet N Wild product belande in mijn mandje. Dit maal een concealer. Ik heb de kleur light genomen omdat deze het beste aansluit bij de kleur van mijn huid. weer een product voor slechts €1. De inhoud is onbekend, maar het lijkt me iets van slechts een paar milliliter. Ik denk dat ik de applicator niet echt ga gebruiken, ik gebruik liever mijn eigen kwasten.



Nu een product van een voor mij onbekend merk, Uma cosmetics. Ik heb het voor jullie opgezocht en het is een Duits merk. Maar ik werd meteen verliefd op deze mooie kleuren en de shimmering. Dit is dan ook een shimmer powder. Ik ben benieuwd naar de pigmentatie. Ik weet niet of dit een highliter, blush of bronzer gaat zijn voor mij. Dit ligt echt aan hoe erg de glitters en kleuren in het echt zijn. Weer €1. 
Van dit product zijn geen andere kleuren verkrijgbaar.









Als laatste een lipstick, eentje uit de SALE, je zal wel denken wordt het nog goedkoper dan een euro. Ja dat wordt het deze Wet N Wild lipstick kost slechts €0,25. Deze variant van de lipstick is nummer 29 en heeft een silk finish. In de SALE zijn nog vier andere kleuren beschikbaar. 






Ik denk echt dat jullie allemaal deze webshop moeten gaan bekijken. Het is super goedkoop en de verzendkosten zijn ook laag. Als je pakket door de brievenbus past, kost het je slechts €3,45 via Post NL. Past je pakket niet door de brievenbus kost het €5,75 via DHL.

Dit is dan alweer het einde. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat vooral een reactie achter!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten