donderdag 18 juni 2015

Review mini treaclemoon the raspberry kiss


Vandaag deel ik wederom een mini van Treaclemoon met jullie. Dit keer is het een hand en body lotion in de geur the raspberry kiss. Ook deze flacon bevat 60 ml. Vooral in de zomer is een lotion fijner dan een butter, deze zijn namelijk zeer dik en vaak te voedend voor de warmere dagen. Lotions zijn dunner en luchtiger.


Eerst even een woordje over hoe je het product er uit krijgt. Dit is via een pompje. Het pompje geeft een kleine dosis product waardoor je misschien wat vaker moet pompen maar je hebt niet het probleem van te veel product krijgen. Het pompje is ook totaal niet stug wat erg fijn want dan hoef je niet veel moeite te doen, luxe probleem misschien?
Dan nu het product zelf; het is vrij waterig waardoor je ook totaal niet veel nodig hebt om je lichaam in te smeren. Lekker zuinig in gebruik dus. De geur is ook heerlijk. Ik denk dat hij mogelijk voor sommigen onder ons te zoet is. Het trekt ook snel in waardoor je niet lang hoeft te wachten. Ook is het erg verzorgend mijn huid voelt lekker gehydrateerd. 




Dit product is dus zeker een enorme topper. Door het formaat en de prijs van slechts €1 is het zeker een fijne vakantie must. Hij is te verkrijgen bij de grotere Albert Heijns. 
Dit is dan alweer het einde. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat vooral een reactie achter!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten