zondag 14 juni 2015

Review: HEAN oogschaduw mono

Via Make-Up Actie ontving ik deze oogschaduw. Ik moest een eyeliner ontvangen en toen ik hun door op attendeerde werd die mij gratis toegestuurd. Maar omdat ik deze ook had ontvangen heb ik besloten er toch ook maar een review over te schrijven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de verpakking er goedkoop uit vind zien. Ik denk dat een zwarte verpakking wat luxer had uitgezien. Maar het is wel een lekker stevige verpakking, en uiteindelijk gaat het toch om de inhoud van dit product. 

Als ik de deksel van de verpakking draai zie ik gelijk alle glitters die in de oogschaduw zitten. Ik ben een beetje overdonderd maar geef het graag een kans. Het zou namelijk erg mooi kunnen zijn bij een smokey-eye. 

Op deze foto kun je alle glitters al veel beter zien, de oogschaduw is totaal niet poederig. Dat is een pluspunt dan blijft hij namelijk beter zitten op het oog. 

Dan nu de swatch, ik ben zo blij om het pigment van deze oogschaduw, hij is zo duidelijk en de glitters vallen niet te erg op, zo vind ik hem echt perfect. Ik denk dat ik hiermee wel mooie ooglooks zou kunnen maken voor speciale gelegenheden.


Hean is een pools merk, ik kan niet vinden waar het verkrijgbaar is of de prijzen. Maar je kan je wel inschrijven bij Make-up Actie, je ontvangt dan voor €4,95 een make-up product. Er zit altijd veel varriatie in. Ik heb tot nu toe een mooie kwast, eyeliner en deze oogschaduw ontvangen.

Dit is dan alweer het einde. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat vooral een reactie achter!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

1 opmerking:

  1. Heeii wat een leuke review! Ik zou de volgende X wat meer foto's doen bv. Een ooglook er bij ofzo. Ik doe niet vaak aan zelf promotie, maar ik zou het leuk vind als je een keer op mijn blog zou kijken. Www.beautyblogsamantha.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen