maandag 22 juni 2015

UNBOXING! Winactie GloriousLadies

 Ik heb een tijd geleden een winactie gewonnen van Bernadet van GloriousLadies. Ik heb dit pakketje vrijdag ontvangen en heb al een klein filmpje op instagram gepost. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik het zou unboxen in een artikel. Ik kan zeggen dat ik de inhoud erg leuk vind en erg blij ermee ben. 








Om te beginnen deze mascara van Maybelline. Ik heb nog nooit een mascara van dit merk gehad, maar heb hier vaak goede dingen over gehoord. Dit is de kleur blackest black. Deze mascara is the falsies volum' express. De inhoud is 8,2 ml.
De paarse flacon vind ik erg mooi ook de vorm ervan.





Zomer op komst, dus zat er ook zonnebrand in. Dit product komt van de DM in Duitsland. Ik heb nog nooit een product gehad van de DM maar ik heb veel positieve dingen gehoord dus ik ben blij dat dit product erin zit. Deze flacon bevat 50 ml dus heel handig voor op reis. Ik ga hem zeker mee nemen op vakantie. Het is een factor 20 product en het ruikt heel erg lekker. Ik ben benieuwd naar de werking!


Bij zonnebrand hoort ook aftersun. Wederom van de DM. Het heeft dezelfde inhoud als de zonnebrand dus deze gaat ook mee op vakantie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik moet wennen aan de geur. Het is niet vies maar ik weet ook niet of ik het echt lekker vindt. Als het aan het einde van de dag zijn werk maar doet. Ik ben benieuwd!




 In de warme dagen doen we het allemaal, ik heb het natuurlijk over zweten. Dit is een deodorant van Garnier. Het is de ultra dry die 48 uur zou moeten werken. Hier heb ik echter mijn twijfels over maar we zullen zien. Deze flacon bevat ook 50ml dus deze gaat ook mee op vakantie. Hij ruikt overigens erg lekker fris.





Toen ik deze bodylotion zag maakte mijn hart een sprongetje van blijdschap. Ook is het van het merk Balea, hier wil ik al tijden iets van proberen. Deze bodylotion ruikt heerlijk! De inhoud is 200ml en hij ruikt naar mango en sinaasappel. Bijzondere combinatie, maar hij werkt erg goed. Ik hoop dat hij goed werkt want dat is het aller belangrijkste.




Like a walk in the summer, dat is de naam die deze parfum van essence siert. Ik vind de naam gelijk super vrolijk. Het is een klein flesje parfum die je handig meeneemt in je tas vanwege de 10 ml inhoud. Ik ben erg benieuwd hoe ik de geur ga vinden want dat kan ik niet goed bepalen na één dag dragen. 





Als extraatje zaten er ook twee testertjes bij. De linker is een hydraterende skin therapy en de rechter is een  jeugdigheids-creme. Die laatst heb ik nog niet nodig met mijn bijna zeventien lentes jong. De inhoud van bijde is 1ml. De ene is van Lancaster en de rechter van Lancôme. Ik ben erg benieuwd wat ik ervan ga vinden.

Ook zat hun visite kaartje erbij, die is erg leuk vormgegeven. Ze hebben een erg leuke blog die je zeker eens moet bekijken!

Dit is dan alweer het einde. Laat me weten als jullie ergens een review van willen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat vooral een reactie achter!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

1 opmerking:

  1. Leuk dat je hem op je blog hebt 'uitgepakt' - nogmaals heel veel plezier met alles :)

    BeantwoordenVerwijderen