woensdag 24 juni 2015

Review: Mascara Maybelline the falsies volum' express

Vandaag review ik een mascara voor jullie deze heb ik gekregen bij een winactie die ik heb gewonnen. Ik heb nog nooit een mascara gehad van Maybelline. Ik ben deze dan ook met heel erg veel gaan testen. Vandaag verschijnt dan ook de review.


De huls is erg mooi. De paars met zwarte kleur staat erg leuk op mijn make-up plank. De mascara belooft een valse wimper effect te geven en heel erg zwart te zijn. Op de achterkant staat hoe je het borsteltje moet gebruiken op je wimpers, dit is erg fijn omdat het een gebogen borsteltje is en ik soms zelf niet goed weet hoe ik het het beste moet aanbrengen. Ik moet zeggen dat ik vind dat je het borsteltje niet goed voelt tegen je wimpers en ik weet daardoor zelf niet goed of het wel mooi wordt op mijn wimpers. 
Dit is het resultaat van de mascara op mijn wimpers.




Ik vind het heel erg mooi, geen spinnenpoten effect maar toch mooie lange zwarte wimpers. Ook zijn ze iets meer gekruld door de mascara.
Dit is voor jullie ook wel fijn om te zien, hoe het borsteltje echt gevormd is. Een mooie fine curve die goed aansluit op de wimpers.

De mascara is €15,49 en te koop bij de Kruidvat en en de Trekpleister.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat vooral een reactie achter!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten