dinsdag 16 juni 2015

Review mini treaclemoon one ginger morning

Vandaag heb ik een review van een mini bath and shower gel van treaclemoon, ik heb onlangs ook de full size opgemaakt. Mijn moeder heeft deze voor mij gekocht, omdat ze super lief is. Ik ben erg enthousiast over deze geur en deel hem met liefde met jullie.









Er zit wel super veel SLS en parfum in de douchegel, dus als je daar niet goed tegen kunt zou ik hem niet kopen. De inhoud is 60 ml dus ideaal voor op vakantie. De inhoud is ook niet te waterig en daardoor kun je hem makkelijk over je lichaam smeren zonder dat hij van je huid af glijdt. Hij schuimt erg goed. We kennen allemaal wel de vrij scherpe geur van gember. Maar deze geur is totaal niet zo hij is veel frisser en zoeter, ik hou er van.


Ik weet zeker dat ik deze mee ga nemen als ik op vakantie ga naar Frankrijk deze zomer. Hij is heerlijk verfrissend en doet zijn werk goed. Ik heb de prijs voor jullie opgezocht en deze is slechts €1. Voor dat geld hoef je deze bath en shower gel niet te laten liggen. Treaclemoon is een super leuk merk met leuke producten zoals bath en shower gels, bodybutters en bodylotions. Ze kosten bij de grotere Albert Heijns slechts €4,95-€5,95. 

Dit is dan alweer het einde. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat vooral een reactie achter!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth






Geen opmerkingen:

Een reactie posten