zondag 31 mei 2015

Opgemaakt: Mei 2015

Ik maak lang niet genoeg op om elke maand een opgemaakt artikel maken. Maar deze maand vond ik het wel weer kunnen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Ik heb deze poeder van max&more opgemaakt en ik heb al weer een nieuwe. Ik ben heel erg enthousiast over deze. Ik heb de op een na lichtste kleur dat is dacht ik 261. Zoals je kan zien is de pan enorm erg geraakt, maar ik vond de randjes niet de moeite waard om hem te bewaren.

Wonder boven wonder heb ik een parfum opgemaakt. Deze kreeg ik 2,5 jaar geleden op mijn verjaardag. Ik wilde hem zo graag hebben. Ik vind het wel jammer dat hij op is hij rook zo geweldig lief. Ik vind de geur van Zwitsal echt fenomenaal.

Het tweede en tevens laatste beauty product dat ik heb opgemaakt is deze BB creme van Miss Sporty. Ik vond hem wel goed maar er zijn betere BB-cremes op de markt. Ik zou hem wel opnieuw kopen totdat ik een betere heb gevonden.

Mijn grote fles nagellakremover is op. Ik heb er echt een eeuwigheid over gedaan maar het is me dan toch gelukt. Ik vind zelf die twist potjes fijner om te gebruiken. Ik ben nogal onhandig en schiet wel eens uit met zo'n flesje als ik het op het watten schijfje doe. Ik koop deze niet opnieuw, hij kwam dacht ik van de HEMA. 

Deze douchegel van de Yves Rocher is echt geweldig. Super geur, super substantie. Deze geur ga ik nu niet opnieuw kopen omdat ik de andere geuren ook wil proberen nu. Hij is echt een aanrader en ik vind hem heel zuinig in gebruik.

Mijn make-up doekjes zijn ook op gegaan, lekker budget Action doekjes. Ze doen hun werk voor een lekker klein prijsje. Ik zou ze zeker opnieuw kopen. 

Dit is zonder twijfel de lekkerste shampoo die ik ooit heb gehad. Maar hij kost wel een paar euro voor een vrij klein flesje. Ik denk dat als ik op vakantie ga ik hem weer koop omdat het echt een heerlijke zomer geur is. Well done Yves Rocher.

Dit is dan alweer het einde. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat vooral een reactie achter!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten