dinsdag 21 april 2015

Polyvore #5



Hey allemaal, vandaag na een lange en drukke tijd weer eens een artikeltje. Ik ga binnenkort een paar dagen naar Londen. Ik heb er zoveel zin in, ik wil er namelijk al mijn hele leven een keer naar toe. Daarbij hoort natuurlijk een toepasselijk Polyvore artikel.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om deze collage te zien. Ik beloof jullie dat jullie de komende tijd weer meer van mij kunnen verwachten qua artikelen. Ik heb heel veel producten liggen om te reviewen dus dat beloofd veel goeds!



Wat vonden jullie van dit artikel? Willen jullie hier meer van zien? Of heb je gewoon iets leuks te zeggen? 
Laat het in de comments weten


Volgen jullie mij al op Instagram?
Volgen jullie mij al op Bloglovin?


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten