dinsdag 7 april 2015

Review: Fixing compact powder Essence

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Van een product van the essence all about matt!-lijn. Het is de fixing compact powder. Door de witte kleur vroeg ik me toen ik hem in het schap zag liggen vroeg ik me af of hij wel echt goed zou werken en transparant zou worden. Want niemand wil een wit poeder gezicht krijgen. Dus besloot ik hem voor jullie te testen.



Het is een poeder die moet matteren,je make-up goed laten zitten en transparant zijn. Doet hij al deze dingen? Is hij de moeite waard? Ik heb het voor jullie uitgezocht!

Hij matteert mijn huid zeker! Vette T-zone niet meer terug te zien na gebruik van de poeder. Dat is dus geslaagd. Mijn make-up blijft nu ook de hele dag goed zitten. Voor de zekerheid breng ik de poeder nog wel een keer extra aan op de dag. Ook laat hij geen witte kleur achter. Er is werkelijk waar niets van terug te zien.
 
 Zo zie je maar weer; voor een paar euro heb je een goed werkende poeder! Ik ben hier in ieder geval heel enthousiast over! Ik denk dat hij voor iedereen fijn zal zijn omdat het hoofdingrediënt talk is en dat heeft vaak wel een verzachtende werking.






Wat vonden jullie van dit artikel? Wat vinden jullie van dit product? Of heb je gewoon iets leuks te zeggen? 
Laat het in de comments weten


Volgen jullie mij al op Instagram?
Volgen jullie mij al op Bloglovin?
Bij 250 volgers een winactie :)
Liefs,
EvaElisabeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten