zaterdag 4 april 2015

Review: Blush Catrice 060 Strawberry Frappucin


Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie: een blush. Het is de blush van Catrice 060 Strawberry Frappucino. Toen ik gisteren even langs de Kruidvat ging zag ik hem liggen. Hij was me nog nooit eerder echt opgevallen, maar wat vond ik hem mooi. Zodoende belande hij in mijn mandje. Toen ik thuis kwam heb ik gelijk foto's gemaakt.





Ik vond het zo leuk hoe de blush een patroontje heeft van kleine heuveltjes en en ongelijke groten van balken. Zo kun je altijd kiezen voor een subtielere of minder subtiele kleur. Ik vond het eerst bijna zonde om hem te moeten gaan swatchen. 

Wat Catrice zelf over de blush zegt: ''Soft blush in harmonious colours-for the exceptional glow and a radiant finish.''



De kleurtjes passen inderdaad mooi bijelkaar. De kleuren zijn v.b.n.o. : licht roze, zacht perzik, oud roze, oud roze-bruin. Het loopt heel erg mooi in elkaar over. Ik vind de verpakking typisch Catrice. Vierkant, plastic en doorzichtig. Die laatste is wel heel handig, zo zie je gelijk welke kleur het is en pak je hem er waarschijnlijk sneller bij.









Maar waar het uit eindelijk toch omgaat is de pigmentatie. Zoals je hieronder kan zien is deze prima, de twee lichtste kleuren vallen door de belichting een beetje weg, maar ik kan je beloven dezen zijn prima. Je kan de blush ook meer opbouwen, wat handig is als je voor een iets heftigere look zou willen gaan.
Maar uiteindelijk ga je ze niet apart dragen maar draag je de kleuren samen.



 De kleuren samen geven inderdaad ook een prachtig resultaat. Ik kan alvast zeggen dat ik dit product met veel liefde zal gaan dragen. Het is Catrice wederom gelukt mijn hart sneller te laten kloppen, met één van haar prachtige producten.





Wat vonden jullie van dit artikel? Hebben jullie deze ook, en wat vonden jullie er van? Of heb je gewoon iets leuks te zeggen? 
Laat het in de comments weten


Volgen jullie mij al op Instagram?
Volgen jullie mij al op Bloglovin?
Vergeet niet bij 250 followers hou ik een winactie!

Liefs,
EvaElisabeth 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten