dinsdag 28 april 2015

Review: Catrice absolute BRIGHT



De laatste tijd heb ik veel paletten gekocht ook deze van Catrice. Al een aantal keer heb ik hem in mijn handen gehad en elke keer twijfelde ik weer. Toch besloot ik hem maar gewoon een keer mee te nemen. Voor de prijs hoefde ik hem namelijk niet te laten liggen, en ik vind de kleuren zo mooi. Hij kost €4,99 en is gewoon te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.
De verpakking oogt goedkoop. Het is gelukkig wel stevig, een pluspunt vind ik dat je de kleuren ziet waardoor ik persoonlijk zelf sneller het palette erbij zou pakken, mits het goede pigmentatie heeft natuurlijk. Deze foto is een klein beetje overbelicht, maar zoals je kan zien zijn het inderdaad bright kleuren.

The moment of truth: De swatches. Zoals je kan zien zijn ze mooi gepigmenteerd maar wel een beetje poeder waardoor je een grotere kans hebt op fall-out. Toen ik dit probeerde was dat ook zo. Dus probeerde ik het met een oogschaduw basis en toen ging het veel beter. De kleuren komen mooi uit op het oog. Je kan er prachtige looks mee maken voor in het voorjaar. Ik ben heel enthousiast over dit palette en ben wel van plan meer paletten te kopen uit de absolute lijn.

Heb je vragen of iets leuks te zeggen? Laat een reactie achter in de comments.

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram?
Ik hou bij de 250 volgers een winactie, ik zit bijna op de 250!


Liefs,

EvaElisabeth



Geen opmerkingen:

Een reactie posten