maandag 27 april 2015

Review: Dupe Naked 2 BuyInCoins

Onlangs bestelde ik op buyincoins een palette. Dit zou een dupe zijn van Naked 2. Op de verpakking staat Naked 5. Dit vond ik zelf wel grappig. De kartonnen doos ziet er best mooi uit vind ik zelf, maar het gaat natuurlijk om de inhoud. Ik hoefde trouwens maar ongeveer 2 weken te wachten mijn pakketje binnen was! Ik hoop dat kleuren goed gepigmenteerd zijn net zoals bij het echt palette. Ik heb helaas geen vergelijkingsmateriaal.

Op de doos zelf staat ook /naked 5, het is wel de zelfde lettertype als op het Naked 2 palette. De verpakking voelt echt super goedkoop aan, dat vind ik zelf wel jammer want dat betekend dat hij niet stevig is en dat de oogschaduws niet goed beschermd zijn. Dat betekend dus dat ik er voorzichtig mee moet omgaan.

 
Als ik de verpakking openmaak ben ik blij, de kleuren zien er prachtig uit. Als ik op google kijk wijken de kleuren wel af van het echte palette en de volgorde ook. Ook zit er een kwastje bij, de haartjes zijn erg hard en niet prettig. Ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Nu maar hopen op een mooi pigment. In het echte palette zitten trouwens ook niet zulke rozige kleuren. 
Oke, links zie je de swatches van de eerste zes kleuren en rechts de laatste zes kleuren. Je kan vast wel raden dat ik teleurgesteld ben. Ik vind dit echt 3 keer niks. 

Oke, mijn algehele mening over dit palette is ronduit slecht. Het kost misschien bijna niets, maar je krijgt er ook bijna niets voor terug... 
Hij koste $6,42, dat is omgerekend €4,86. 

Heb je vragen of iets leuks te zeggen? Laat een reactie achter in de comments.

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram?
Ik hou bij de 250 volgers een winactie, ik zit bijna op de 250!


Liefs,

EvaElisabeth







Geen opmerkingen:

Een reactie posten