woensdag 29 april 2015

Review: NYC blush Color Wheel

Dit wordt voor de komende tijd de laatste review van een make-up product. Toen ik laatst bij de drogist was, zag ik de actie van twee NYC producten voor €5. Ik kocht een mascara, die echt prachtig is en deze blush. Ik ben gewoon weg verliefd op het patroontje. Ik zag deze al een hele tijd bij MUA. Maar toen ik deze in de winkel swatchte moest ik hem gewoon mee nemen. Ik ben blij dat ik op deze manier mijn blush stash weer wat heb kunnen uitbreiden. 

Dit is de kleur: 723A: Pink Cheek Glow. Het product bevat 9 gram wat ik opzich heel redelijk vind. Zoals je ziet is het patroon echt to die for. Zo leuk en speels en toch strak en netjes. De mix tussen beige, licht bruin, roze en berry vind ik mooi. Het product bevat lichte shimmertjes die echt heel subtiel zijn.



Hier zie je de swatches, onderaan licht bruin, dan beige, dan berry en tot slot roze. Hij is goed gepigmenteerd naar mijn mening. Ik hou niet van blushes met een te sterk pigment aangezien je dan mega voorzichtig moet zijn met het aanbrengen.
Dit is voor mij echt de perfecte pigmentatie. De kleuren passen gelukkig ook mooi bij elkaar en samen gemengd zijn ze goed in harmonie. Ik kan zulke producten echt erg waarderen. 
Dit is het resultaat van de kleuren samen. Dit geeft mij een gezond kleurtje op mijn wangen die er natuurlijk uit ziet. Deze color wheel was er ook in bruine tinten. Dat was een bronzer. Ik ben van plan die ook nog aan te schaffen. Dit producten was dus nu in een aanbieding €2,50 maar normaal zou die: €4,99. De helft van de prijs dus! Hij is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de Trekpleister.



Heb je vragen of iets leuks te zeggen? Laat een reactie achter in de comments.

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram?
Ik hou bij de 250 volgers een winactie, ik zit bijna op de 250!


Liefs,



EvaElisabeth





Geen opmerkingen:

Een reactie posten