dinsdag 14 april 2015

Unboxing: VIP-BOX Anatomicals

Via CosmeticaDeals bestelde ik onlangs deze VIP-box. Het is een speciale editie. Namelijk de anatomicals special. Ik vond het wel een leuk idee om deze box te unboxen in een artikel. Anatomicals kennen we als het merk met leuke teksten op hun eveneens leuke verpakkingen. Dit is de we only want you for your body box. Een erg leuke naam die een lach op mijn gezicht toverde. Toen ik de doos openmaakte zag ik dit leuke kaartje liggen waarop de producten staan. Wat me opviel was de heerlijke geur er
 uit kwam. De producten zijn zelf verpakt in een oranje papiertje met een lintje. Zo zijn wel meer boxen verpakt, maar het blijft leuk! Ik heb nog geen tijd gehad alles uitgebreid getest maar ik kan er wel een paar dingetjes over vertellen. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.








Dit is wat ik zie zodra ik de doos open maak. Veel producten in full-size formaat en vrolijke kleuren. Ik word gelijk super enthousiast. Hebben jullie dat ook met zulke pakketjes?

 Vier producten maskertjes. De meest linker is voor je haar. De bruine is met chocolade, dat is dus altijd goed! De roze zou puistjes tegen moeten gaan. Hier ben ik best benieuwd naar. Ik heb niet heel veel last van puistjes maar het is altijd de moeite waard het te proberen. De rechter zou goed zijn tegen een vettig huid. Met mijn vette t-zone ben ik hier nu al heel erg benieuwd naar.



Dit slaapmasker vind ik echt geweldig, de tekst vind ik een beetje vreemd. Ik heb zelf al 3 slaapmaskers thuis. Ik kan namelijk echt niet tegen slapen in een lichte kamer.


 Een slaapbalsem, ik was zo enthousiast maar toen ik las dat het een lavendel geur had werd ik wat terug houdend. Ik vind de geur vaak te snel te sterk worden. Maar gelukkig valt deze heel erg mee! Was hij wel te sterk voor mij dan had ik hem weg gegeven.

Omdat de zonnigere dagen er steeds vaker zijn is het niet verkeerd om lipcare te hebben! Deze spf30 zal mijn lippen van de zomer beschermen.


 Een body cleanser die zo fruitih ruikt heb ik nog nooit gehad! Maar hij ruikt zo lekker zoet en tegelijkertijd best wel fris. Dit is de geur die al  gelijk bij openmaken de box uit kwam. Ik ga deze nog bewaren voor de echte zomer, omdat ik hem wel te heftig vind voor de lente.












Deze handcream ga ik bewaren voor de herfst/winter bewaren. Dan heb ik meestal meer behoefte aan zulke verzorging. Hij ruikt erg lekker: mild en verzorgend.

Een spotstick! Altijd handig. Een kant voor day en night. Ik ben benieuwd hoe en of het gaat werken.



Vond je dit nu leuk om te lezen? Laat even een reactie achter!


Volg jij mij al op Bloglovin?
Volg jij mij al op Instagram?


Liefs,

EvaElisabeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten