zondag 26 april 2015

Review: Essence all about sunrise

Laatst heb was ik weer eens bij de Kruidvat en natuurlijk kon ik niet weg zonder iets te kopen. Deze keer viel mijn oog op een palette  van essence. Een kwalitatief goed budget merk. Ik wilde al een tijdje een palette dat klein was een mooie kleuren bevatte. Ik zag een aantal mooie paletten maar deze sprong er voor mij wel echt uit. Dit is de 03 All About Sunrise. Ik ben erg benieuwd of het wat is!

Op de achter kant staat dat kleuren variëren van; Shimmer, Metallic en Matt effect. Hier ben ik het gelijk al niet mee eens. De enige effecten die er in zitten zijn Metallic en Shimmer, maar dan vooral Metallic. Dus als je naar een palette zoekt met matte kleuren, laat je niet misleiden door de achterkant! 

De verpakking ziet er niet heel erg luxe uit, maar dat hoeft ook niet voor de prijs van €3,59. Wel vind ik het persoonlijk heel heel mooi zo'n Metallic effect. Zo kun je mooi de kleuren in elkaar laten overlopen.

Dan het moment van de waarheid: De Swatches. Links zie je de bovenste rij en rechts de onderste. Zoals je ziet is links lichter en iets minder gepigmenteerd dan rechts. Maar de kleuren zijn prachtig. Recht springt voor mij de gouden kleur er echt uit. De middelste kleur lijkt op de foto echt heel oranje, maar in het echt is hij meer licht peachy maar wel gepigmenteerd. 



Mijn gehele mening over dit product is heel positief. Ik vind hem super mooi. Hij is klein waardoor hij goed mee kan op reis of een weekendje weg. De kleuren hebben mooie effecten. Ik zou deze zeker aanraden. De andere paletten van de all about lijn zou ik graag uitproberen.

Heb je vragen of iets leuks te zeggen? Laat een reactie achter in de comments.

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram?
Ik hou bij de 250 volgers een winactie, ik zit bijna op de 250!

Liefs,

EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten