maandag 30 maart 2015

Polyvore #3

Als jullie mijn artikel van gisteren hebben gelezen, weet je dat ik de komende twee dagen een concert geef met school. Elk jaar doen we dit en elk jaar is er een vast kleding voorschrift voor ons leerlingen. We gaan helemaal zwart gekleed met een kleur accent. Dit jaar is de kleur Fuchsia roze. 
Omdat vandaag polyvore dag is dacht ik dat het leuk zou zijn om te laten zien wat ik ongeveer draag.






Dit komt totaal niet overeen met de kleding en make-up die ik ga gebruiken maar het geeft wel een idee. De oorbellen, nagellak en panty kloppen overigens wel. Elk jaar vind ik het weer leuk om me netjes voor dit concert aan te kleden. Zo'n kleur accent maakt het voor mij helemaal af.

Wat vonden jullie van dit artikel? Willen jullie hier meer van zien? Of heb je gewoon iets leuks te zeggen? 
Laat het in de comments weten


Volgen jullie mij al op Instagram?
Volgen jullie mij al op Bloglovin?


Liefs,
EvaElisabeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten