zaterdag 23 mei 2015

Mini-shoplog: Hema en Action


Gisteren was ik even langs het winkelcentrum bij mij in de buurt geweest. Ik had namelijk van mijn stageplek een tegoed kaart van de HEMA gekregen voor €10. Ik had een paar dingen daar gezien de laatste tijd die ik graag wilde hebben. Natuurlijk heb ik gelijk mijn hele tien euro uitgegeven. Daarna ben ik nog snel even een rondje gaan lopen door de Action. Ook daar heb ik een paar dingen gekocht. Het leek me wel leuk jullie te laten zien wat mijn aankopen 
waren.



Al weken zit ik tegen mijn vriend te 
vertellen over deze super leuke ijsblokjes maker, maar nooit kocht ik hem met als reden; ik heb het eigenlijk niet nodig. Maar nu ik toch het geld had, kon ik mezelf niet bedwingen en moest ik deze ananas-vormige ijsblokjes maker hebben. Ik vind hem zo geweldig leuk, ook de ijsblokjes zelf krijgen de vorm van een ananas, hoe leuk is dit voor in de zomer? Ze kosten €1 bij de HEMA.



Ook iets wat ik al een hele tijd leuk vind van de HEMA is dit boekjes met lekker recepten voor zomerse drankjes. Er is veel variatie en het ziet er overheerlijk uit. Een aantal van de recepten zijn met alcohol, maar velen ook niet. Is het niet heerlijk om van de zomer met een lekker koud drankje in de zon te chillen? Dit leuke boekjes kost slechts €3.



Met het thema van mijn blog kon in natuurlijk het make-up schap niet overslaan. Al een tijdje wil ik een nieuwe blush, ik wilde eigenlijk een peachy kleurtjem maar die zag ik er niet tussen staan. Het probleem is namelijk dat ik bijna alleen maar hele roze blushes heb. Nu heb ik deze leuke oud roze rakker gekocht. Toen ik het product swatchte in de winkel was ik erg enthousiast. Hier komt natuurlijk een review van. Hij kost €4 bij de HEMA.

Toen stond er nog maar €2 op mijn kaart, en ik wilde het bedrag in één keer opmaken want een kaart met maar €2 er nog op vergeet ik snel. Dus toen ik nog een rondje liep zag ik deze mooie kleur lipliner staan. Met al het geluk van de wereld koste hij precies €2. Hier komt natuurlijk ook een review van. 
Toen ben ik nog eventjes de Action ingelopen. Hier heb ik maar twee producten gekocht. Maar toch wilde ik het wel even erbij zetten in het artikel.

Ik begin maar met deze sport bidon. Ik heb deze niet voor mijzelf gekocht. Ik heb thuis al een hele verzameling staan. Maar mijn vriend heeft zich onlangs weer ingeschreven bij de sportschool dus leek het me wel handig voor hem om een bidon te hebben. Deze koste maar €0,79 voor dat geld hoefde ik hem ook niet te laten liggen. Mijn vriend is er trouwens erg blij mee. 



Nu de zomer in zicht komt en de tijd van de open schoentjes er weer aan komt wilde ik mijn voeten wat extra verzorgen. Dus toen ik deze borstel zag wilde ik hem wel mee nemen om hem even snel uit te testen. De verpakking ziet er uitermate goedkoop uit, maar ik geef het natuurlijk gewoon een kans. Deze koste slechts €0,59 een echte Action prijs dus. Bovenaan zit een puimsteen en een nagelborstel. Onderaan zit een eeltvijl en een eeltrasp.


Dit was mijn mini-shoplog, ik hoop dat jullie van dit artikel genoten hebben. Als jullie vragen hebben kunnen jullie die altijd stellen, ook zou ik het leuk vinden als jullie een comment achterlieten.

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram



Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten