maandag 11 mei 2015

Review: NYC Big Bold Angel Lash Mascara

Heel veel mensen hebben make-up product waar ze niet zonder kunnen. Voor mij is dat toch echt mascara. Je zal mij bijna nooit zonder mascara buitenhuis zien lopen. Eerst droog ik altijd de Sexy Pulp van Yves Rocher, maar die is vrij prijzig. Daarom heb ik onlangs een goedkopere dupe gekocht. Het borsteltje is namelijk vrijwel identiek. 


Zoals jullie kunnen zien draag ik hier geen mascara. Mijn wimpers zijn naar mijn eigen mening niet heel kort, maar ook niet heel lang. Ik vind dat mijn wimpers hier echt gebrek hebben aan volume. Ik zoek altijd een mascara die mijn wimpers echt mooi volume geeft en een wakker blik.


 Kijk eens hoe veel volume deze mascara mij geeft! Ik vind het echt een prachtig effect. Dit is echt waar ik van hou. Het borsteltje bereikt alle wimpers goed en maakt ze ook nog eens langer. Ik kijk helder uit mijn ogen en ik ben echt heel tevreden over deze mascara!





 De verpakking is erg groot en opzichtig. Ik kan dat wel waarderen. Alleen die licht paarse/lila kleur vind ik niets. Het is heel kinderlijk. De gouden letters staan wel mooi. De kleur van de mascara is Extra Black, en dat klopt! De inhoud is 12 ml.



Dan wil ik jullie nog even wat vertellen over het borsteltje. Hij heeft een mooie curvy vorm waardoor hij heel makkelijk alle wimpers berijkt en voorziet van een mooi laagje mascara!
De haartjes zijn ook lekker zacht, het zijn niet van die harde plastic haartjes. 





Deze mascara is een goede dupe van mijn oude Yves Rocher mascara; Sexy Pulp. Ik zou deze mascara zeker op nieuw kopen.
De mascara is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister voor de prijs van €4,29. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterliet in de comments!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram

MIJN 250 VOLGERS WINACTIE IS OPEN, IK ZOU HET SUPER VINDEN ALS JE MEE DEED!!

Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten