woensdag 27 mei 2015

Review: HEMA lipliner 21

In de shoplog van laatst kon je zien dat ik deze lipliner had gekocht en hier is de review ervan. Ik ben zelf helemaal weg van het kleurtje. Ik kocht hem toen voor €2 bij de HEMA. Dat is om te beginnen al een erg mooi budget prijsje. Door de matte zwarte verpakking ziet het er vrij luxe uit. Op de verpakking staat het nummer;21. Wel jammer dat er geen naam op staat maar dat het enkel een nummer is.
Ik vind dat de verpakking lekker mooi en clean is, dikke prima dus. Ik ben super blij dat hij een mooi scherp puntje heeft, zo kun je heerlijk precies werken en dat hebben mijn lippen wel echt nodig.  

Zoals je kan zien kan je met dit potlood het meest mooie lijntje ooit zetten. Ook komt hij echt super erg overeen met de kleur weergegeven aan de achterkant van het potlood. Ik vind dit zelf zo'n groot pluspunt. Zo zie je gelijk welke kleur je pakt.

Dit potlood is samen met vele andere kleuren verkrijgbaar bij de HEMA voor het leuke prijsje van €2. 

Dit was mijn artikel voor vandaag. Ik wil mij excuseren voor de lengte ervan maar in verband met drukte is het nu even zo.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik zou het leuk vinden als je een reactie achterliet in de comments.


Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten