vrijdag 15 mei 2015

Review: Catrice Matt Bronzer LE

 De nieuwste LE van Catrice ligt in de schappen en de reviews van de bronzer vliegen je om de oren. Ik doe hier gezellig aan mee. Wat mij het meeste aantrok was het feit dat het een matte bronzer is. Zo oogt het effect gewoon veel natuurlijker. Bij ons Kruidvat filiaal hadden ze er nog maar één liggen. Deze was helaas lichtelijk beschadigd, maar dat valt op de foto's gelukkig niet echt op. 



Wat me als eerste opviel was het prachtige patroon van de bronzer. Ik moet eerlijk zeggen dat de rest van de LE mij total niet aansprak. Één of twee van de lakjes spraken mij opzich ook nog wel aan, maar ik heb al zoveel nagellak dat ik het dit keer maar even oversloeg, haha. De verpakking van deze bronzer is heel erg typisch Catrice, stevig en van plastic. Ik vind de opdruk echt heel mooi. Hij past goed bij het thema van de LE.


Hoe mooi alles ook kan zijn, het gaat toch om het effect van het product zelf. Zoals je kan zien is hij niet heel donker waardoor hij prima geschikt is voor lichte huidjes. Het is ook de kleur C01 Brave Bronze. Zoals jullie kunnen zien is het pigment heel mooi. Ik denk dat je deze heel mooi subtiel kan aanbrengen maar dat je hem ook heel heftig kan maken door hem op te bouwen.  Omdat hij matt is heb je ook minder het risico om op een discobal te gaan lijken.


Al met al vind ik dit een hel geslaagd product. Hij is erg mooi en budget vriendelijk. Hij kost €4,99 voor een inhoud van 12 gram. Hier kun je heel lang mee doen. Hij is te koop bij winkels als de Kruidvat en Trekpleister. Omdat dit een LE is licht hij maar beperkte tijd in de schappen, dus houdt daar rekening mee.






Laat je een reactie achter? Dat zou ik erg leuk vinden! 

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram



Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten