donderdag 14 mei 2015

Review: Leren Tasje

In het artikel van gisteren konden jullie een heel mooi tasje zien. Dit is niet zomaar een tas. Dit is een echte leren tas die helemaal hand gemaakt is door Else de moeder van mijn vriend. Ze heeft heel veel talent hiervoor. Ze kan allerlei soorten tasjes maken. Ook met kralen kan ze heel veel verschillende dingen doen. Ik heb altijd al bewondering gehad voor hoe goed ze dit kan. Toen ze met het aanbod kwam om er één voor mij te maken kon ik dat natuurlijk niet afslaan. Ze heeft alles met mij in overleg gedaan en ik ben super blij met het eindresultaat! 







 Ik heb al een tas met zo'n vlak verdeling en ik vind dat echt super leuk. Zo kwamen we op het idee dat ook voor deze tas te doen. Else had dit nog nooit eerder gedaan, maar heeft van alles geprobeerd om het te laten lukken. Je kan dan nu ook niet anders zeggen dat het er echt prachtig uit ziet.
 Ook een wens van mij was een rits, ik loop vaak door de stad en je weet nooit wat voor weer het is. Met een rits had ik meer zekerheid dat mijn spullen in de tas bleven en droog bleven. Dit is ook iets wat ze nog niet eerder in een tas had gemaakt. Maar wederom ziet het er weer super mooi uit. 
 Elke nieuwe stap die ze maakte in het maken van de tas, vertelde ze me. Ook als ze twijfelde over iets wat mooier zou zijn vroeg ze mij. Ik vond dit super fijn omdat je zo zeker weet dat je de tas 100% mooi vind, en dat vind ik zeker! Ook hoe het handvat zit was iets nieuws om te maken, maar ook dit is weer super goed gelukt.


Ik mocht zelf uitkiezen welke kleur leer ik gebruikt wilde hebben. Ook mocht ik kiezen welke kleur kralen ik gebruikt wilde hebben. Dit heeft Else allemaal zelf met de hand in elkaar gezet. Ik vind het zo knap hoe ze dit doet. De tas is van zo'n hoge kwaliteit. Hij is super stevig en heel mooi gemaakt. Al mijn spullen passen erin. Als ik hem wil gebruiken als schooltas zou dat natuurlijk niet lukken, maar daar is hij ook niet voor bedoeld.








 Dit zijn meer dingen die ze heeft gemaakt en kan maken.



Vond jij dit artikel nou leuk om te lezen of heb je een vraag. Laat het hieronder in de comments weten. Wil jij nou misschien ook zo'n prachtige handgemaakte tas? Stuur mijn een mailtje: eva.van.bergen@gmail.com Dan kan ik je in contact brengen met Else.

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram

MIJN 250 VOLGERS WINACTIE IS OPEN, IK ZOU HET SUPER VINDEN ALS JE MEE DEED!!



Liefs,
EvaElisabeth



Geen opmerkingen:

Een reactie posten