zaterdag 9 mei 2015

SHOPLOG LONDEN


Zoals jullie weten was ik laatst een aantal dagen met mijn ouders en vriend in Londen. Daar heb ik natuurlijk veel toeristische activiteiten gedaan, maar natuurlijk was er ook tijd om te shoppen! In Londen kan ik dat natuurlijk niet weerstaan. Zeker niet met de net geopende Lush(de grootste ter wereld!) Ik heb bij de Mango, Boots en Lush wat gekocht. Ik zal de prijzen in ponden en euro's er bij vermelden.

Ik zal beginnen bij de Boots, daar zag ik een merk dat ik niet kende van Nederland en ik had er ook nog nooit van gehoord. Dijk Natural Collection, al deze producten waren £1,99 (€2,74). Ik besloot twee foundations mee te nemen. De twee lichtste varianten, de een voor een roze ondertoon en de ander met een gele ondertoon. De gedacht hierachter is dat een medewerkster van de Sephora me ooit vertelde dat ik een gele ondertoon heb, maar eigenlijk is elke ''gele'' foundation te geel en elke roze te licht. Dus ik dacht als ik ze combineer is het vast perfect voor mijn huid. Ik kocht de kleuren; Porcelain en Sand.

Ze hadden ook nog een prachtige actie op de make-up van Rimmel London; 3 voor de prijs van 2. Aangezien de Rita Ora lijn net in de schappen lag wilde ik daar wat van mij nemen! Deze lakjes nam ik  mee: Roze 270 Sweet Retreat, Lila 558 Go Wild-er-ness en een Licht Blauwe 860 Bestival Blue. Samen waren deze leukers dus  £5,98 (€8,23). Dit was alles van de Boots, jullie kunnen overal een review van verwachten.

Dan nu de Lush, ik heb eerst een uur naar de nieuwe Lush gezocht maar ik keek natuurlijk bij de verkeerde helft van Oxford Street, maar daat zat gelukkig ook een Lush! Een kleine maar wel een heel gezellige. Omdat ik in het hotel een bad had en thuis heb ik dat niet besloot ik maar twee badballen mee te nemen. Links op de foto zie je Space Girl £2,35 (€3,24) en rechts zie je Sex Bomb £3,35 (€4,61). Op mijn instagram account kun je filmpjes vinden van hoe de bruisballen het deden.

Uiteindelijk vond ik de volgende dag nog wel de goede Lush. Mijn hart maakte een sprongetje , zo mooi en groot de geuren kwamen me te gemoed gevlogen. Ik wilde eigenlijk wel alles meenemen, maar helaas staat mijn portemonnee mij dat niet toe. Dus ik heb een keuze moeten maken. Ik koos voor twee shower jellys en twee charity pots. De Refresher Shower Jelly ruikt heerlijk fris en lijkt me super fijn voor in de warmere dagen. De 93,000 Miles ruikt veel kruidiger en is daardoor fijner voor de koudere dagen. De Charity Pot is een hand&body lotion. Er zit 10 gram in, en de volledige opbrengst gaat naar een goeddoel.

Ik heb dus twee jellys gekozen, een gouden (Refresher)£3,50 (€4,83) en de oranje (93,000 Miles)£3,50 (€4,83). Ze voelen erg fijn aan en zijn inderdaad uitermate jelly.


Tot slot van de Lush producten de Charity Pot. De inhoud is niet heel groot, want toen ik kwam waren de grotere varianten al uitverkocht. Ik vond ze desondanks super lekker en verzorgend ruiken. Omdat het zo'n kleine verpakking is ga ik hem gebruiken als hand lotion. Ik heb er twee gekocht. Één voor mezelf en de ander als extra cadeautje voor een vriendin die ook dol is op de Lush en wiens verjaardag cadeautje ik al weken vergeet. Sorry lieve Isa. £1,00 (€1,38)


Vlak voor de winkels dicht gingen wilde ik nog snel even de Mango in, er was namelijk grote sale, en ja, dan moet ik wel even kijken. Gelukkig heb ik een lieve vriend die altijd met mij naar winkels toe wilt zolang hij maar ergens kan zitten, haha. Ik keek veel rond maar zag niet echt iets wat ik heel leuk vond. Toen viel mijn oog op die simpele blauwe shirtje, hij lijkt op de foto vrij licht, maar in het echt is hij toch een stuk donkerder. Hij heeft een schattig klein borstzakje en korte mouwtjes. £6,99 (€9,64) Dit shirt koste eerst £9,99 (€13,77). Het is geen groot verschil maar het scheelt toch weer wat. Ik twijfelde eerst nog een beetje of ik hem wel wilde kopen omdat ik maar 7 kilo mee mocht in het vliegtuig qua bagage. Maar ik heb het toch maar gedaan, en ik ben er heel blij mee!


Dit was de shoplog van Londen ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Ik zou het super vinden als jullie een reactie achterlieten! 

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram
MIJN 250 VOLGERS WINACTIE IS OPEN, IK ZOU HET SUPER VINDEN ALS JE MEE DEED!!

Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten