zondag 10 mei 2015

Review: Nagellak RimmelxRitaOra

Zoals jullie konden zien/lezen in mijn Londen shoplog heb ik 3 nagellakjes gekocht van de Rita Ora lijn van Rimmel London. Vandaag zet ik de review hiervan voor jullie online. Ik hoop dat jullie de reviews van deze lakjes nog niet zat zijn aangezien heel veel mensen in beautyland er al een artikel over hebben geschreven.

860 Bestival Blue, dit kleurtje heeft naar mijn mening iets weg van vergeet-mij-nietjes. Dit lakjes is er ook één om te onthouden! Heel lief, dekt met drie dunnen laagjes. Substantie is niet te dik.


558 Go-Wild-Er-Ness, is een prachtig lila kleurig lakjes, dat perfect is voor de komende seizoenen. Deze dekt ook weer prima met drie dunne laagjes. Sorry voor mijn nagelriemen trouwens.


Dan de laatste en mijn persoonlijke favoriet; 270 Sweet Retreat. Deze doet me denken aan suikerspinnen en snoepjes. Deze dekt ook weer met drie dunne laagjes. 


De lakjes zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat, Etos en DA. Ze kosten €2,99 per stuk. Ze blijven ongeveer 3 dagen zitten op je nagels zonder chippen, mits je een topcoat gebruikt. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen informeren over deze lakjes. Ik zou het ook leuk vinden als je  een reactie achterliet in de comments!


Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram

MIJN 250 VOLGERS WINACTIE IS OPEN, IK ZOU HET SUPER VINDEN ALS JE MEE DEED!!

Liefs,
EvaElisabeth

2 opmerkingen:

  1. oh waaauw deze kleurtjes zijn zo ontzettend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Ik zou ze nu gelijk het liefst allemaal kopen hihi

      Verwijderen