dinsdag 12 mei 2015

The Blogger love TAG

Ik zag deze ¨The Blogger Love Tag¨voorbij komen toen ik googlede op het woord TAG. Dus na een aantal doorgelezen te hebben besloot ik dat ik het leuk vond om hem over te nemen en voor jullie hier in te vullen! 

Wat was de eerste blog die je ooit tegen kwam?

Ik denk dat dat beautygloss en elisejoanne zijn geweest. Ik kwam op hun blog via hun ontboxings van de glossybox destijds. Ik vind beide dames erg vrolijk en enthousiast. Tevens zijn ze ook altijd eerlijk in wat ze vinden over producten.

Favoriete blogs?

Ik volg vrij veel blogs en ik vind ze allemaal erg leuk, ik zal een selectie geven van een paar die ik echt niet zou kunnen wegdenken uit mijn Bloglovin' lijstje.

Noem een blog die je dingen/producten laat kopen?



Nou dat zijn aardig wat blogs, maar er zijn dan toch echt twee die daar uit springen: ByAranka en EliseJoanne. Die meiden schrijven me toch goede reviews. Na een positieve review van beide dames vind ik het moeilijk te weerstaan om het product zelf niet ook te kopen.

5 blogs die iedereen moet zien/lezen?

Dit worden vijf ultime favoriete blogs omdat deze meiden ook nog eens een youtube kanaal hebben waar je ze op kan volgen!

1:EliseJoanne Zij is echt een vrouw naar mijn hart, niet bang haar mening te geven ondanks dat het niet altijd positief is. Ook vind ik haar schrijf stijl erg fijn om te lezen.
2:ByAranka Aranka is de buurvrouw van Elise en voor haar geld het zelfde als voor Elise. Aranka plaatst twee artikelen per dag en heeft altijd hele mooie foto's.
3:BlushingBeautyNL Leonie is ookal zo'n super meid! Ze werkt heel veel en heeft daarbuiten een vriend, een blog en een youtube kanaal. Ondanks alle drukte in haar leven is ze altijd lekker vrolijk en hebben haar artikelen een hoge kwaliteit.
4:VeraCamilla Ik denk dat we haar bijna allemaal wel kennen, Vera is zo'n vrolijk persoon, ik vind het altijd heel gezellig om haar artikelen te lezen en haar filmpjes te bekijken.
5:Beautygloss/ Vloggloss Mascha is Nederlands grootste Blogster, en zij is ook vrijwel het BeautyBloggen gestart in ons land. Sinds een paar maanden heeft ze ook nog een extra youtube account: Vloggloss, hier plaatst ze elke dag een vlog.

Je favoriete manier om blogs te lezen?

Dit is een hele makkelijke, gewoon lekker via Bloglovin'. Ik kijk elke dag meerdere keren op deze app. 

Bloggers die je inspireren?

De dames van ikvrouwvanjou, zij staan samen zo lekker positief in het leven.   

Favoriete blog design?

Hierin heb ik toch echt de voorkeur voor rustig, en strakke designs, niet te veel poes pas en tierelantijntjes. Dat leid mij persoonlijk af van het artikel. Voor mij moet alles vrij rustig blijven anders is het gewoon te druk in mijn hoofd.

Je favoriete ding om over te bloggen?

Heel makkelijke vraag, make-up. Ik hou van make-up, ik kan hier waarschijnlijk uren over door praten tegen mensen. Dit wordt heel vaak niet gewaardeerd dus mijn blog is hiervoor de perfecte uitkomst.


Dit was het artikel voor vandaag dan alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, neem de TAG gerust over als je wilt. Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterliet!

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram
MIJN 250 VOLGERS WINACTIE IS OPEN, IK ZOU HET SUPER VINDEN ALS JE MEE DEED!!

Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten