maandag 25 mei 2015

Review: HEMA satin blush powder 01

Zoals beloofd een review van de HEMA satin blush powder die je kon zien in de shoplog laatst. Ik ben na hem een tijdje gebruikt te hebben heel erg enthousiast en wil dit pareltje dolgraag met jullie delen. Ik heb hem voor €4 gekocht. Bij de HEMA hebben ze nog veel meer kleuren. Deze heeft geen shimmers maar er zijn ook blushes met shimmers.




De verpakking is van plastic, erg stevig. De naam en het merk staan er in het wit op en dat laat het vrij goedkoop ogen. Dat is wel een klein minpuntje. Dit is de kleur 01 volgens de achterkant. Ik vind het altijd wel jammer als een product een nummer heeft en geen naam. Veder belooft de blush een zijdezachte glans en een stralende teint. Toen ik dat las was ik gelijk enthousiast.




Toen ik de blush swatchte voelde ik inderdaad gelijk dat hij echt zijdezacht aanvoelt. Ik werd nog enthousiaster dan ik al was. Ik kon niet wachten om hem te gebruiken na het maken van foto's. Het product is poederig maar niet te poederig. Hij valt niet gelijk van je gezicht af.


Dan de swatch, het moment waar ik zo erg naar uit keek. Zie hier onder. Ik vind hem prachtig.  Het is een lieve oude roze kleur met een lichte perzik ondertoon. Ik denk dat ik deze de komende tijd echt heel vaak ga gebruiken.

Ik ben laaiend enthousiast over deze blush en wil zeker meer blushes van de HEMA gaan kopen. Het is een mooi gepigmenteerd product dat je wangen niet op suikspinnen laten lijken. Door de perzikkleurige ondertoon zie je er gezond en fris uit. Voor de prijs van €4 hoef je hem ook echt niet te laten liggen. 

Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achter laten. 

Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten