woensdag 13 mei 2015

What's in my bag

Je hebt van die meisjes, die altijd een tas(je) bij zich hebben. Ik ben 100% zeker één van die meisjes. Vorig jaar gingen we met mijn klas op zeilreis en ik had elke minuut van de dag mijn tasje bij me, ook tijdens het koken en het werken op het schip. Dat klinkt misschien heel suf, maar ik kan niet zonder mijn tasje. Als ik hem niet bij me heb omdat ik gewoon naar mijn vriend zijn huis ga (twee minuten lopen) dan heb ik altijd het gevoel dat ik iets vergeet. In mijn tasje zitten altijd een aantal dingen die ik of iemand anders altijd wel nodig heeft. Het leek mij leuk om vandaag in een artikel met jullie te delen wat ik nou elke dag allemaal mee sleep. Veel plezier met lezen.


Ten eerste mijn oplader, mijn mobiel zijn vergrendel knopje doet het niet, dus als mijn scherm uit is gevallen moet hij even aan de lader en hij is weer aan. Ja, het is soms wat gedoe maar dat heb ik er wel voor over om bereikbaar te zijn door de dag heen. Ook is het handig voor mensen die hun lader zijn vergeten en wiens telefoon bijna uitvalt. 

Dan komen we nu bij het tweede, mijn mobiel zelf. Het is een THL T5S, het zal jullie waarschijnlijk niet veel zeggen. Het is een mobiel uit China, hij is mega goedkoop en werkt en ziet eer uit als een Samsung 5S, ook zit er gewoon Android op. Maar zonder telefoon zal ik nooit het huis verlaten. Niet dat ik zo populair ben dat ik de hele tijd vol wordt gespamd, maar omdat ik dan altijd muziek bij me heb, en dingen makkelijker kan noteren qua afspraken. 


Natuurlijk heb ik ook altijd mijn portemonnee bij me met een stuk op 20 pasjes(oeps). Je weet namelijk nooit wanneer je onverwacht iemand ergens op trakteert, of wanneer je toevallig iets koopt. Ook heb ik nog wel eens onverwacht een tussenuur die ik soms wil spenderen in de stad. Dus zonder portemonnee ga ik de deur niet uit.
Even snel de sleutels behandelen. Links de sleutel van mijn fiets en rechts de sleutels van andere dingen. Altijd handig om mee te hebben!














Labello, deo en een elastiekje, onmisbaar in iedere tas. Welke deo en lippenbalsem ik mee heb verschild erg vaak. Wel heb ik altijd de goedkope elastiekjes van de Action mee, de variant die geen bobbel in je haar achterlaat.









Dit zijn de dingen die ik altijd bij me heb. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Laat je een reactie achter in de comments, dat zou ik heel leuk vinden!



Volg jij mij al op Bloglovin'?
Volg jij mij al op Instagram

MIJN 250 VOLGERS WINACTIE IS OPEN, IK ZOU HET SUPER VINDEN ALS JE MEE DEED!!

Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten