zondag 22 maart 2015

Challenge

Vandaag wil ik een onderwerp met jullie bespreken over je goed voelen in je eigen lichaam, eetgewoontes, lifestyle veranderingen en maar van zulke dingen. Ik hoop dat jullie na het lezen hiervan je mogelijk gemotiveerder en bewuster voelen.


 DE ZOMER KOMT ER AAN! Dus, tijd voor ons allen om onze beach body's uit de kast te halen. Heb je er geen volgens de standaards van ''de maatschappij'', geen probleem. Zolang je je comfortabel voelt in je lichaam is alles goed naar mijn mening. Ondanks dat ik vrij veel beweeg en sport, heeft het geen effect zolang ik ongezond eet. Hierbij kun je bij mij vooral denken aan; popcorn en chips.

Om me eens goed bewust te maken van hoeveel dit uitmaakt voor mijn dagelijkse inname, had ik het idee een week lang de popcorn en chips lekker in de schappen van de supermarkt te laten liggen. Mijn doel hiervan is om te kijken hoeveel ik zou afvallen als ik dit niet eet maar veder gewoon blijf eten wat ik altijd eet. Zo wil ik mijzelf bewust maken van wat voor slechts het voor mijn lichaam doet.

Ook wil ik jullie introduceren aan de challenge waar ik op 1 april van plan ben mee te gaan beginnen:

Deze challenge is bedacht door het instagram account: +30 Day Fitness Challenges. Het leek me heel erg leuk dit eens een maand te proberen en kijken wat voor zichtbare veranderingen dit aan mijn lichaam kan geven. Ik ben over het algemeen vrij tevreden met mijn lichaam, maar ik heb toch zeker wel een paar kilo's die ik kan verliezen. Mijn probleem gebieden zijn voor mij vooral mijn boven benen en toch ook wel een beetje mijn buik.

Waarom doe ik dan niet gewoon een challenge voor alleen die gebieden? Omdat als alleen mijn buik en benen strakker worden de rest er minder strak uit ziet en dan zou het geen evenwicht geven in mijn lichaam. Ik ben benieuwd wat voor effect dit zal gaan hebben en zal jullie van af 1 april wekelijks op de hoogte houden. Ook zal ik volgende week zondag posten hoe mijn no popcorn en chips uitdaging is verlopen.

Mijn persoonlijke doel is om mij goed te voelen in mijn lichaam en geen seconde meer nadenken over; blubbert mijn buik, zijn mijn benen te dik, zijn mijn armen wel strak genoeg en zulk soort dingen. Ik wil de persoon zijn die zich goed voelt over zijn binnen-en buitenkant.

Wat vonden jullie er van dat ik zo'n artikel maakte? Hebben jullie zelf ook een van deze ideeën geprobeerd en wat vonden jullie?

Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.


Liefs,

EvaElisabeth


Geen opmerkingen:

Een reactie posten