vrijdag 6 maart 2015

Review: Nagellak NYC Raindrop



 Hey allemaal vandaag review ik een nagellakje voor jullie. Namelijk #325 Raindrop, van New York Color. Ze zeggen dat dit een sneldrogend lakje zou zijn die met twee laagjes al zou dekken. Ik ben benieuwd of dit lieve babyblauwe kleurtje die beloftes waar maakt.

De houdbaarheid van deze nagellak is 30 maanden. Wat vrij normaal is. De textuur van het lakje is vloeibaar, maar niet zo vloeibaar dat hij van m'n nagels afdrupt. 




Ik begin door mijn nieuwe base coat van essie aan te bregen, dat is de first base base coat. Een goede base coat die snel droogt. Daarna doe ik het prachtige kleurtje van NYC op.


Na één laagje aangebracht te hebben, vraag ik me af of dit wel mooi gaat worden. Hij lakt heel streperig. Oei, dat had ik niet verwacht. Ik hoopte dat het volgende laagje dat zou veranderen. Het lakje is wel snel droog inderdaad, na een minuutje ongeveer. Het tweede laagje maakt de dekking wel beter, maar niet heel goed. De lak ziet er op mijn nagels nog steeds heel streperig uit. Het derde laagje dat ik aanbreng geeft voor mij de gewenste dekking, ook is het streperige effect verdwenen.
Laagje 1                                           Laagje 2                                           Laagje 3

Ik eindig met mijn top coat van essie, the good to go top coat. Het lakje blijft 3 dagen mooi op mijn nagels zitten voor dat hij gaat chippen. Dat is dus nog best lang. Het lakje droogt ook heel snel op wat voor mij als ongeduldig persoon toch echt een must is!




Ik vind deze lak niet snel dekking geven, maar dat zal zeker te maken kunnen hebben met de lichte kleur. Maar voor de prijs van €2,49 is het zeker een mooie budget topper te noemen. Sorry trouwens voor mijn nagellak skills, die moet ik nog even oefenen, dat is helaas nooit mijn sterkste punt geweest. Dat zal ik dus nog even voor jullie gaan oefenen!






Ik vind dat we met z'n allen soms vergeten dat NYC qua nagellak ook een heel budget merk is, €2,49 dat is echt bijna niets. De kwaliteit die je er voor krijgt is ook dus gewoon prima. Ook is NYC makkelijk verkrijgbaar, gewoon naar een Kruidvat gaan bij jou in de buurt en je ziet het schap vast en zeker staan!

Wat zijn jullie ervaringen met deze nagellakje van NYC? Wat vinden jullie van andere producten van het merk? 
Laat het me hieronder in de comments weten!

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?
Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.

Liefs,

EvaElisabeth


2 opmerkingen: