zondag 1 maart 2015

Het eerste bericht

Het eerste bericht, best wel spannend!
Ik ben Eva, ik ben deze blog voornamelijk begonnen omdat ik dol ben op schrijven.
Ik zal vooral schrijven over beauty producten, lifestyle dingen, sporten en zoals de titel zegt; veel meer.



Ik zal even kort mezelf introduceren;
Ik ben een doodnormale vwo leerlinge die geniet van het leven.
Ik zie de wereld het liefste als een grote ronde bal vol eerlijke, oprechte, vriendelijke en gezellige mensen. 
Dat wil ik ook in mijn artikelen laten zien eerlijke, oprechte artikelen. Ik wil voor jullie ook graag een vriendelijk en gezellig gevoel geven als je mijn artikelen leest.
Wat ik van plan ben voor artikelen hier te gaan plaatsen zijn:
- Reviews
- Plogs
- Shoplogs
- Informatieve artikelen
- Opgemaakt artikelen

Er zal vast meer variatie in zitten dan de hierboven vernoemde punten, maar ik moet nog even uitzoeken wat bij mij aansluit en wat ik leuk vind om te schrijven voor jullie.
Voor nu alvast heel veel dank voor het lezen, hopelijk tot bij het volgende artikel!

Volg jij mijn instagram account al? @thebeautyspotnl

Liefs, 
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten