dinsdag 17 maart 2015

Review: Nagellak perfect touch

Perfect touch: het nieuwe budget merk waar je opeens veel over hoort. Het is het huismerk van de Big Bazar. Ik heb zelf alleen zes nagellakjes van dit merk en ze kosten €0,99 per stuk. Heel budget dus!Aan de bovenkant van het flesje zit een stikker geplakt met een naam en nummer. De namen zijn niet heel bijzonder maar toch leuk dat ze überhaupt een naam hebben! Vandaag review ik voor jullie: #29 Follow me. Een mooie licht grijze kleur.
Als ik het potje opendraai, ruik ik gewoon zo'n typische nagellak geur die niet heel fijn is. De substantie van de lak zelf is vrij dun, ik vraag me af of hij snel zal dekken. Ik breng één laagje aan en merk dat ik me heb druk zitten maken om niets. Met één laagje dekt hij namelijk al vrij goed. Na een tweede laagje dekt hij zelfs perfect! Het kwastje is overigens prima, niet breed en niet dun, gewoon gemiddeld. De inhoud van het flesje is: 11ml.

 Dan het eind resultaat; ook niet geheel onbelangrijk, haha. Heel prima dacht ik zo. 
Dekt dus prima met twee laagjes, kost maar een euro, prima kwastje. 

Ik heb dus nog 5 andere kleurtjes. Op maar twee daarvan staat een stikker met naam, de andere hebben wel een nummer, maar de stikker mist. Daar moet je bij het kopen dus wel even op letten!








Wat vonden jullie er van dit artikel? Hebben jullie zelf ook een van deze product van dit merk en wat vonden jullie?

Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.


Liefs,

EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten