vrijdag 20 maart 2015

HM favorieten: voorjaar

Vandaag wil ik met jullie mijn favorieten van de nieuwe H&M collectie delen. Ik heb bewust voor de H&M gekozen bij dit artikel omdat die winkel voor de meeste lezers heel prima bereikbaar is. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.


Dit leuke pastel blauwe hemdje is heel praktisch. Als basic ergens onder, of voor de warmere dagen met een blousje of vestje er over, of gewoon helemaal niets er over. Je hebt deze hemdjes in vele kleuren. Ik vind zelf deze hemdjes helemaal het einde omdat ze zo makkelijk zijn en super budget! Ze kosten €4,99 per stuk.  

Ik zag deze blouse in de webshop, en wat een leukerd! De gebroken witte kleur met al die kleine giraffes, super leuk! Deze blouses zijn over het algemeen heel prettig in gebruik, ze staan leuk, zitten fijn en zien er leuk uit! Wat wil je nog meer van je kleding? Deze is overigens ook te koop met verschillende prints. Zoals je ziet kost hij €14,99. Dit vind ik zelf een prima prijs voor een leuke blouse.








Een witte kokerrok, iets wat is zelf niet heb maar als ik deze zie zou ik hem wel graag willen hebben! Ze zijn zo vrouwelijk en modern. Met zo'n rok voel je je toch spontaan een zakenvrouw. Hij straalt zeker luxe uit, met het patroon van de stof en de gouden ritsen. Hij kost €24,99. Ik weet niet of dit aan de dure kant is of niet. Maar ik zou het er persoonlijk wel voor over hebben.









Weer een blouse, dit keer één met een mooie V-hals. Deze is niet alleen verkrijgbaar in deze kleur. Hij is lekker luchtig, en daarmee erg fijn voor de warmere dagen. Zelf vind ik deze kleur heel fijn; goed te combineren met andere kleding, schijnt niet snel door vanwege de donkere kleur. Ook vind ik hem niet zo duur. €14,99. Geen geld toch?








 Om lekker volledig te zijn, ook een broek die favoriet is! Ik heb zelf een hekel aan broeken kopen. Het is namelijk zo moeilijk een goed passende te vinden. Maar terug naar de broek. Hij is lekker wijd vallend, een daardoor lekker luchtig voor de warme dagen. Deze broek is gevuld met kleine witte stipjes! Hij heeft elastiek in de bovenrand, waardoor je minder snel last hebt van zo'n rode rand waar de broek om je lichaam zit. De prijs is al helemaal geweldig, slechts €9,99!







Een jurkje! Ik hou van jurkjes ik heb er een stuk of 10-15 maar ik draag ze helaas vrij weinig. Deze vond ik gewoon een enorm vrolijk patroon hebben, de pasvorm is gewoon prima, daar heb ik niet veel over te zeggen. Hij is ook met andere printjes verkrijgbaar.  Dit is wel echt meer een jurkje voor de warmere dagen, want zelf zou ik deze niet snel met een panty/ legging dragen. De prijs is ook weer lekker H&M: €14,99

Ik kan gewoon niet de enige zijn die weg smelt bij zulke blazer-achtige vestjes. Ze zijn makkelijk, chique, vrouwelijk en deze varriant is ook niet eens zo heel prijzig: €19,99. Hij is ook nog eens in meerdere kleuren te krijgen waardoor je altijd wel de perfecte kleur kan vinden. Zelf hou ik dan wel van dit poeder roze kleurtje. Lekker fashionable over een blousje met een zwarte broek. Ja dit is wel echt mijn ding moet ik zeggen. Hoe leuk ik ze ook vind, ik heb ze niet in mijn kast liggen, hoe komt dat? Geen idee! Tijd om dat je veranderen? JA!

De lente komt er aan en dat is te zien aan die nieuwe collectie. Vrolijke printjes en dunnere stofjes. Vaak kun je aan het begin van de lente nog niet zonder jas naar buiten, maar die gevoerde winterjas is ook wel echt heel erg warm. Een jack is dan de ideale oplossing. Deze vind ik zelf vrij prijzig voor €39,99. Maar hij is wel mooi, vooral dat lekker vrolijke design. 





Jullie zullen wel denken; Weer een blousje?! of; Weer donker blauw?! Ja, ik vind het erg mooie kleuren en prettige kleding stukken. Deze is wederom ook weer verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik vind aan deze blouse de volants zo leuk, het geeft een speels effect. Maar tegelijkertijd is hij heel fancy naar mijn mening. Deze vind ik ook vrij prijzig. Zelf zou ik namelijk niet snel €19,99 uitgeven aan een blousje.








Een licht grijs bikerjack, ik ben zelf het zwarte wel zat, begrijp het niet verkeerd prachtige jacks zijn het, maar voor de komende maanden zie ik liever geen zwarte jacks. Deze jacks zijn namelijk over het algemeen heel warm en dan zwarte kleuren al helemaal. Hier vind ik €39,99 niet duur. Dat klinkt misschien heel scheef omdat ik dat net vond. Maar dit is gewoon een compleet ander soort jack, ik heb namelijk het idee dat je hier meer krijgt voor je geld.








 Gewoon een leuk singlet. Lekker voor onder een simpel vest of boven die toffe spijker short. Hij heeft een heel vrolijk printje en hij is verkrijgbaar in meerder leuke varianten. Ik vind dit een super tof exemplaar van wegge de print, echt een prachtige kleuren combinatie. Ook hoef je hem voor de prijs van €9,99 zeker niet te laten hangen, want zeg nou zelf, hij is het zeker wel waard. Ook denk ik dat hij erg draagbaar is voor alle huidskleuren, dat klinkt misschien wat vreemd. Maar bij sommige huidskleuren staat de ene kleur mooier dan de ander.







Alweer aangekomen bij de laatste favoriet. Deze top heeft aan de onderkant een mooie afwerking en de top zelf is versierd met leuker bloemetjes. De kleur vind ik ook leuk! Heerlijk fris! Hij straalt echt de zomer uit, ik zou dit zelf combineren met iets high-waisted's. 
Als ik me niet vergis is hij verkrijgbaar in meerdere leuke printjes. Voor €12,99 zou ik hem in ieder geval niet laten liggen.








Wat vonden jullie er van dat ik zo'n artikel maakte? Hebben jullie zelf ook een van deze producten en wat vonden jullie?

Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.


Liefs,

EvaElisabeth




2 opmerkingen:

  1. Dat blauwe hempje is inderdaad leuk en praktisch! Net als dat gave bikerjack :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Vond ik nou ook! :)
      Fijne zaterdag.

      Liefs,

      EvaElisabeth

      Verwijderen