vrijdag 6 maart 2015

Shoplog Action


Omdat ik vandaag even bij de action ben langs geweest en even bij de kruidvat heb ik een shoplogje voor jullie. Ik wilde alvast een paar dingetjes kopen voor de winactie die komt als ik op mijn instagram account 250 volgers heb. Ook wilde ik nog wat leuke dingetjes hebben voor mijn foto's en om mijn kamer op te leuken.
Hier onder zie je wat ik alvast heb gescoord voor de winactie, er komt nog meer bij, maar dit is wat ik nu heb gekocht.Dr. van der Hoog Lovely Lily maskertje(€2,29) Max & More pincet (€0,69)

Deze super leuke glazen drink-mok had ik niet nodig maar ik kon hem niet laten staan, ik kocht deze versie met een roze rietje. Je had hem ook met een rood of blauw rietje. Hij kostte €0,99 geen geld dus.



















 Deze leukerds ga ik gebruiken voor mijn kwasten, ik zag ze staan bij de tuin afdeling en moest ze hebben. Ze hebben een heel handig formaat. Er waren ook nog een paar andere kleurtjes verkrijgbaar, maar ik vond deze twee zelf het leukste! Ze kosten slechts €0,52 per stuk, samen kosten deze twee dus €1,04.



Mijn kamer staat vol met kaarsjes, maar een kaarsenhoudertje is toch een stukje veiliger. Ik kocht deze ook bij de Action. Je had ook nog één andere variant met een knoopje in plaats van een hartje. Dit kaarsenhoudertje kostte maar €0,72.


Ik zie bij heel veel andere bloggers dat ze hun nog te reviewen producten in een apart bakje hebben, ik vind dat een super slim en efficiënt idee dat ik ook maar een handig bakje heb aangeschaft. Er is keuze uit deze variant en nog een langwerpige variant. Maar ik vond deze handiger omdat hij groter was. Dit is het duurste product wat ik heb gekocht, alsnog was hij super goed koop: €1,99.

Ik heb zoals je verderop in  het artikel kan je zien dat ik 2 glazen flesjes heb gekocht. ik had het idee één van dezen te vullen met deze leuke steentjes. Ze hebben een licht grijs/ groene kleur. Ze hebben drie verschillende groottes. Echte duidelijke stenen, kleine steentjes en grof zand. De verschillende groottes zijn van elkaar gescheiden wat erg fijn is. Deze leuke gekleurde rakkers waren maar €0,79. Toen ik er was waren ze er ook nog in het zwart, verder zag ik geen andere kleuren, die zijn er dus mogelijk wel. 









Wat vinden jullie van dit mini dienblad? Super leuk toch, dat was het eerste wat ik dacht. Uitermate geschikt voor vele doeleinden; Dienblad, productfoto's of potpourri! Hij heeft een bruin/grijs/taupe-achtige kleur. Hij is te koop voor €1,19. 

Ik liep hier geheel toevallig tegenaan(letterlijk, ik ben nogal onhandig). Ik liep er tegenaan en de eerste geur die ik zag liggen was lavendel, en om het gelijk maar te zeggen ik heb niets met de geur lavendel. Maar die geur is dus wel beschikbaar. Zelf koos ik voor Orchid (links) en Lily of the Valley (rechts). Orchid ruikt een beetje naar kaneel, maar dat kan aan mij liggen, het is wel een hele prettige geur. Lily of the Valley ruikt heel licht en lief. Ik vind het een hele fijne rustgevende geur. Ze kosten slechts €0,69 per stuk.


 Dit is een flesje wat ik wil gaan vullen met de steentjes die ik had gekocht. Hij heeft een hele smalle half en is niet heel groot. Ik vind het feit dat hij zo simpel is maakt hem voor mij geschikter om de steentjes er in te doen, vooral vanwege de kleur. De steentjes zijn niet heel fel van kleur en dat past mooi bij de simpele uitstraling van dit leuke flesje. Hij kostte €0,59.









Dit flesje vind ik persoonlijk geschikter voor vrolijk en fel gekleurde steentjes. Door het strikje komt hij speelser en zomers  over op mij. Hij heeft een glazen kristalvormige dop, een beetje kitsch, je moet er van houden en dat doe ik wel. Je had dit ook in een plattere variant, maar ik wilde lieve deze ruimtelijke hebben omdat het andere glazen flesje al zo klein is. Dit flesje kost €0,85
 

Als jullie dit een leuk bericht vonden om te lezen, of als jullie nog vragen hebben kan dat ook altijd!

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.

Liefs,

EvaElisabeth

2 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gehaald, altijd leuk he.. De action!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Berber van der Zee8.5.15

    super leuke spulletjes!!xx

    BeantwoordenVerwijderen