dinsdag 10 maart 2015

Spring wishlist: Clothes & Accessories


Ik deel vandaag mijn lente wishlist met jullie. Links naar de sites waar ze te koop zijn en prijzen zijn er bij vermeld. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien.


Vero Moda Extra Long Bomber BlazerVero Moda Extra Long Bomber Blazer
£44 veromoda.com


Deze jas zie ik de laatste tijd zoveel mensen dragen en ik vind hem echt weergaloos. De licht blauwe kleur geeft me alleen door er naar te kijken al een lente gevoel. Voor mij is dit echt een musthave voor mij!




Pockets Daisy Print Denim ShortsPockets Daisy Print Denim Shorts
$13 romwe.com

Ik vind dit zelf een leuke lente short, vooral door de lieve bloemetjes die er op staan. Ook mooi vind ik het dat hij high-waisted is. Dit is zeker een short die ik op een warme lente dag wil dragen terwijl ik in de zon zit te genieten.


    Vans Classic Black Pebble Snake Slip-On Sneakers
Vans Classic Black Pebble Snake Slip-On Sneakers
$60 shopakira.com

Slip-on sneakers, we kennen ze allemaal en ze zijn dan ookal een tijdje veel verkrijgbaar. Toch heb ik ze nog niet in mijn bezit. Maar deze zwarten van Vans met een leuk relief vind ik echt toppers.
Dorothy Perkins Lime mini compartment tote bag

Dorothy Perkins Lime mini compartment tote bag
$39 dorothyperkins.com


Sommigen zouden dit misschien heel fout vinden, maaaaaar ik vind dit toch wel zo'n leuk lente kleurtje. Deze tas zie ik zovaak in het zwart en dan vind ik hem ook altijd een leuk model hebben. Maar voor de lente vind ik deze kleur toch wel echt heel leuk. 


TOPSHOP High Crown Fedora Hat
TOPSHOP High Crown Fedora Hat
$60 topshop.com

Dit zijn echt van die mooie hoeden, die soms zo'n leuke mysterieuze schaduw over je gezicht kunnen werpen. Ik heb hierin alleen de pech dat ik geen hoofd heb voor hoeden.



Amazon.com: Jane Stone Pink Bubble Necklace Lapidary Necklace Gorgeous Necklace Statement Nacklace Chunky Nacklace(Fn0580-Pink): JewelryAmazon.com: Jane Stone Pink Bubble Necklace Lapidary Necklace Gorgeous Necklace Statement Nacklace Chunky Nacklace(Fn0580-Pink): Jewelry
$8 amazon.com


Wees eens eerlijk, deze snoepjes kleurige ketting is toch om van te smelten? Ik vind hem zo leuk en de kleuren doen me denken aan de bloesems die weer aan de bomen komen                               te  groeien.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, heb je nog vragen of opmerkingen, stuur mij gerust een berichtje!
Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?


Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.

Liefs,

EvaElisabeth
  

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen op je lijst!
    Die van mij is daardoor ook weer wat langer geworden :)

    xxx

    Fashiondisaster
    www.fashiondisaster.be
    Instagram: fashiondisastercc

    BeantwoordenVerwijderen