zondag 29 maart 2015

Personal: Komende week

In dit artikel wilde ik jullie vertellen hoe mijn komende week er uit gaat zien. Deze is namelijk vrij druk, en als eer daardoor maar weinig artikelen online komen is dat de reden.

Maandag is het nog vrij rustig in principe, gewoon school tot 15:00. Maar dinsdag en woensdag begint het pas echt heel erg druk te worden. Elk jaar geeft mijn school met de hele school een concert. We doen dit op dinsdag en woensdag dit jaar. We zullen dan vanaf dat we op school komen die dag bezig zijn met lessen en repeteren. Daarna moeten we gelijk na schooltijd de generale repetitie houden en dan moeten we snel wat gaan eten. Om daarna klaar te gaan staan voor het echte optreden. We zijn dus de hele dag bezig en ik kom pas rond een uur of tien thuis, en de volgende dag dus precies zo. Donderdag is eindelijk de rust terug. Ik heb die dag vrij. Helaas is dit niet een echte uitrustdag. Aangezien mijn school slecht is in plannen hebben we de dinsdag na de concertweek gelijk proefwerkweek. We kunnen dus donderdag pas eigenlijk echt beginnen met leren. Aangezien ik echt goede cijfers wil halen, zal ik hard gaan leren. Hierdoor ben ik bang dat er weinig tijd zal zijn voor artikelen schrijven.

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben of eventueel tips hoe ik dit kan combineren. Alvast bedankt voor alles!

Liefs,

EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten