dinsdag 3 maart 2015

Review: Kneipp huidolie amandelbloesem

Vandaag review ik voor jullie mijn huidolie van Kneipp met de geur van amandelbloesem.
Kneipp is een natuurlijk merk met leuke gekleurde verpakkingen en heerlijke geuren. Voor mijn verjaardag kreeg ik een mini versie van deze huidolie, ik besloot hem destijds te bewaren tot het kouder werd(ik ben jarig in september). Deze huidolie belooft een zachte huid te geven, dat heb ik natuurlijk uitgebreid voor jullie getest.




Nu de koude maanden aangebroken zijn, ben ik de huidolie gaan gebruiken, en wauw wat een heerlijke geur. Hij is erg bijzonder al zeg ik het zelf.
Ik zal hem voor jullie proberen te beschrijven: Hij ruikt heel warm en bloemig, maar er zit ook een frisse ondertoon in. Als ik deze geur ruik stel ik me zo voor dat ik op een zonnig en warm strand lig.

De substantie is heel vettig, het is dan ook een olie. Je hebt maar heel weinig nodig om het goed te laten werken. Het trekt vrij snel in wat ik persoonlijk heel prettig vindt, bij sommige producten moet je soms namelijk wel 10 minuten wachten met iets anders doen anders komt er overal olie op, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.


Ik gebruikte deze huidolie na het douchen, dat raden ze ook aan op de verpakking. Mijn huid is super zacht na gebruik, als ik daarna naar buiten ga drogen mijn handen ook minder snel uit door de kou. Hij maakt mijn huid gehydrateerd, ook tot in de diepere huidlagen. De ingrediƫnten zijn ook helemaal prima.
Geen parabenen, geen minerale oliƫn, maar wel met natuurlijk verzorgende werkstoffen en dermatologisch getest. Ook is Kneipp tegen dierproeven. Dit maakt het product weliswaar niet beter, maar het merk is in mijn ogen daardoor wel beter.

 

Ik ben erg te spreken over dit product!
Hebben jullie ervaring met deze huidolie of met Kneipp zelf? Hoe beviel het jullie?


Dit is een mini met een inhoud van 20ml voor €1,99
Een fullsize is 100ml voor €7,19
Kneipp is verkrijgbaar bij de meeste drogisterijen.

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Liefs,

EvaElisabeth

2 opmerkingen:

  1. Anoniem4.3.15

    klinkt lekker !!! :) nog nooit geprobeerd maar ik ken kneipp wel :)

    BeantwoordenVerwijderen