zaterdag 28 maart 2015

DIY Me Time Producten

Vandaag zat ik eens lekker op pinterest rond te neuzen, en ik kwam hele leuke DIY ideeën tegen. Iedereen heeft wel eens behoefte aan ''me-time'' en daar gingen deze DIY's ook over. Ik dacht dat het wel leuk was om hier een artikel over te schrijven. Ik zal bij elke DIY een link zetten ,dat is wel zo eerlijk tegen over de bedenkers.



1: DIY Organic Lemon Lavender Scented Bath Melts Recipe
60 gram Organische Cacoa Boter

60 gram Organsche Shea Boter
1/2 theelepel beijenwas 
1 theelepel lavendel bloemen
1 theelepel kamille bloemen
12 drops Lavendel essential Olie
12 drops Lemongrass essential Olie


Smelt de boters en beijenwas in de magnetron en doe dan de olie's erbij. Voeg dan de bloemen toen en roer dit even. Giet het dan in ijsklont vormpjes en zet dit in de vriezer. Als ze hard zijn geworden, zijn ze klaar voor gebruik.


2: Milk and Honey Bath
4 eetlepels honing
0.25L kokend water
6 eetlepels melk poeder

Mix de honing en het water in een kom en roer tot de honing is opgelost. Laat het vervolgens afkoelen en voeg dan de melk poeder toe. Voeg dit mengsel toe aan je bad, en geniet.











3: Aloe Vera Face Mask 
1 eetlepel zeewier poeder
1/2 eetlepel Aloe Vera Gel
1/2 eetlepel honing
1 capsule vitamine E
een paar druppels essential oils naar keuze

Voeg alles bij elkaar en roer het goed, knijp de inhoud van de capsule er ook bij in. 


4: Margarita Body Scrub
240 ml suiker
Limoen sap, van één limoen 
60 ml olijfolie
een paar druppels citroen essential olie

Gewoon alles samen door elkaar heen roeren.







5: Honey-Yogurt Mask 
120 ml honing
240 ml yoghurt
240 ml komkommerpulp

Verwarm de honing even in de magnetron en roer dan alles door elkaar.





6: Peppermint Sugar Body Scrub
4 eetlepels suiker, riet suiker of bruine suiker
2 eetlepels olijfolie
4 druppels essential pepermuntolie

Schep dit mengsel goed dor elkaar heen.














Wat vonden jullie van dit artikel? Willen jullie hier meer van zien? Of heb je gewoon iets leuks te zeggen? 
Laat het in de comments weten


Volgen jullie mij al op Instagram?
Volgen jullie mij al op Bloglovin?


Liefs,
EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten