woensdag 18 maart 2015

Review: TreacleMoon Those Lemonade Days

Vandaag review ik een douchegel van één van mijn favoriete merken, namelijk TreacleMoon. Ik vind dat ze super leuke kleurrijke producten hebben die leuk verpakt zijn. De namen zijn ook geweldig. Ik heb thuis altijd wel 2 á 3 flessen van dit merk staan. De geuren zijn ook super lekker. Deze geur heet; Those Lemonade Days. Hij is heel zoet en fris en ruikt naar citroen. Hij doet me inderdaad qua geur heel erg denken aan Limonade. Ik gebruik deze geur zelf heel graag in de zomer, als het zo broeierig en warm is buiten. Als ik deze douchegel heb gebruikt voel ik me daarna weer helemaal fris en schoon! Ik denk overigens ook dat deze geur heel toegankelijk is voor bijna iedereen. Ook zit er vrij veel product in, wel een halve liter!!


Op de fles staat ook altijd een leuke tekst, op deze staat:
''That warm sunny feeling
...you know the one...
when for no proper 
reason your tummy just
goes all weird and you
grin like a silly hen.''


 De kleur is zo intens mooi en echt geel! Bij sommige douchegels lijkt het geel in de fles maar als het product er dan uit is, valt de kleur vies tegen en is het niet zo mooi als het leek.. Bij TreacleMoon is dat gelukkig niet zo, het is mij in iedergeval nog niet overkomen. De textuur is overigens ook dikke prima! heel zacht en soepel, een product dat makkelijk verspreid over je lichaam tijdens het douchen, ook schuimt hij super erg. De geur hangt heerlijk in je hele douche tijdens gebruik, en na gebruik ruikt je huid ook nog naar die hemelse zoete en frisse citroen geur! Hierdoor voel ik mezelf altijd nog de hele dag schoon en fris!


Tuurlijk kijken we ook even naar de ingrediënten lijst, want die kunnen vaak de geur, kleur en schuimigheid intensiteit verklaren. Als tweede in de lijst zien we inderdaad SLS (Sodium Laureth Sulfate) zien. Dat is het ingediënt wat het product zo erg laat schuimen. Voor de mensen met een gevoelige huid is dit niet ideaal, het wil de huid namelijk nogal uitdrogen. Ik heb hier gelukkig zelf niet echt last van. Ook vrij hoog in de lijst staat Parfum, dat wil ook nogal uitdrogend werken. Als ik me niet vergis betekend hoe hoger een product in de lijst staat hoe meer er van in zit. Dus met een gevoelige huid, pas echt op! Onderaan staat de kleurstof, daar zit dus waarschijnlijk niet zo veel van in, maar toch is de kleur prachtig mooi.



Wat vind ik nu van dit product? Ik vind het helemaal super, ik vind het alleen jammer van het vele SLS en Parfum, niet voor mezelf maar voor de gevoelige huidjes onder ons. 
Je kan TreacleMoon kopen bij de meeste XL Albert Heijns in ons land, ze kosten €4,95 per stuk, wat een prima prijs is voor de halve liter die er in zit. Zelf koop ik ze meestal bij 1+1 gratis acties! Ook zijn er bodylotions en andere producten van dit merk verkrijgbaar.

Wat vinden jullie er van product? Hebben jullie zelf ook een van deze producten en wat vonden jullie?

Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.


Liefs,

EvaElisabeth



Geen opmerkingen:

Een reactie posten