donderdag 12 maart 2015

Favorieten: Maart

Vandaag deel ik met jullie mijn favorieten van deze maand, de meeste mensen delen dit pas aan het eind van de maand, maar deze producten zijn nu al een hele tijd mijn favorieten daarom wilde ik ze toch met jullie delen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien wat ik persoonlijk fijne producten vind en dat het jullie misschien kan helpen.

Ik wil beginnen met een nagellak, deze heb ik nog maar heel kort, maar hij is zo intens mooi. Dit Essie lakje zat laatst samen met 2 andere lakjes in een doosje die je kon kopen bij de BigBazar. Deze heet Fifth Avenue. Het is een prachtige rode kleur die in een bepaald licht een oranje ondertoon lijkt te hebben. Met twee laagjes dekt hij prima en blijft hij 2 รก 3 dagen goed zitten. Ik gebruik deze dan wel in combinatie met mijn Essie bas-en top coat. Hij heeft een inhoud van 5ml, wat de helft is van een full-size. Het mini trio koste slechts €4,-


Het volgende product is helaas niet meer in Nederland verkrijgbaar. Het is namelijk mijn liquid eyeliner van de Sephora. Ik heb deze al zolang in mijn bezit en hij heeft me nog nooit teleur gesteld. Hij heeft een heel fijn kwastje en ik kan er heel makkelijk een dikke en dunne lijn mee maken. Ook een winged lijntje zetten is ook geen probleem met deze zwarte held. Ik kocht deze destijds voor €5,- ivm een actie.




Nu een palette, dit is het MUA Winter Forest Oogschaduw Palette. Het is een prachtig palette met allemaal matte kleuren. Ik gebruik de donker bruine kleurtje voor mijn wenkbrauwen de laatste tijd. Ook kun je hele leuke uiteenlopende ooglooks maken hiermee. Van heel natuurlijk naar, smokey tot lekker fris. Het merk MUA is verkrijgbaar bij geselecteerde kruidvaten. Ik heb deze gekocht voor €5,99










Dit is mijn all-time favoriet! Deze mascara geeft mijn wimpers het volume wat ik zoek in een mascara. Deze is van de Yves Rocher. Deze winkel heeft overigens veel producten die ik heel erg fijn vindt. Deze mascara heeft een zandloper vormig borsteltje die mijn wimpers mooi en fijn separeert. Hij is vrij prijzig namelijk; €17,90. Deze mascara genaamd: Sexy Pulp is ook verkrijgbaar in de webshop. Ik koop altijd een nieuwe hiervan als er weer eens een actie op is want bijn €18 vind ik toch wel heel duur.

Last but not least, mijn MATT Essence XXXL longlasting lipgloss in de kleur; Velvet Rose. Hij heeft een hele mooie roze kleur die heel creamy is. Hij lijkt wel mat maar door de creamy textuur glijdt hij helaas wel vrij snel van mijn lippen af. De applicator is vrij lang, maar niet te lang naar mijn mening. Hij is makkelijk te krijgen bij de Kruidvat, en kost slechts € 2,39. 


Mijn liefde voor deze Highlighter konden jullie eerder al lezen op mijn blog. Hij is gewoon prachtig, voor een gedetailleerde review en beschrijving moet je kijken bij het artikel!


Dit waren mijn favorieten van deze maand, volgende maand kunnen jullie weer een favorieten artikel verwachten. 

Wat vonden jullie er van dat ik zo'n artikel maakte? Hebben jullie zelf ook een van deze producten en wat vonden jullie?

Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.


Liefs,

EvaElisabeth
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten