maandag 16 maart 2015

Polyvore



Ik dacht dat het misschien wel leuk was om via polyvore een collage te maken één keer in de week en deze met jullie te delen. Deze keer is het een collage waarbij de producten niets met elkaar te maken hebben, behalve dat het allemaal meer gericht is op de warmere en zonnigere dagen!


Als je mij volgt op instagram weet je vast wel hoe dol ik op de lente ben. Ik vind het zo'n heerlijk seizoen. Alle kleuren, de bloemen, de baby diertjes en het weer natuurlijk. Mijn kast ligt echt vol kleding die niet geschikt is voor de winter en ik sta te springen tot ik alles weer kan dragen.

Wat vonden jullie er van dat ik zo'n artikel maakte? Hebben jullie zelf ook zo'n zin in de lente/ zomer?

Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.


Liefs,

EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten