zondag 15 maart 2015

Review: Ziaja cocoa butter cream

Wat nou als ik jullie vertelde dat er een creme is die: Een fijne structuur heeft, lekker ruikt, verzorgd, niet je huid uitdroogt, mooi verpakt is en op basis is van natuurlijke ingrediƫnten. Jullie zullen mij vast niet geloven maar hij bestaat, het is de cocoa butter cream van het merk Ziaja. Ik ben hier zo enthousiast over dat ik het gewoon weg met jullie moest delen! Daarom schrijf ik er nu een review over. Ik gebruik zelf deze creme op mijn gezicht, maar ik weet wel zeker dat hij op de rest van je huid ook heel goed zal werken.




Ik zal beginnen met de verpakking, het is een potje van 50 ml. Het potje heeft een ronde vorm en een mooie bruine glanzende vorm, met blauwe letters is de tekst er op gedrukt. Ik vind het er vrij luxe uitzien. Als je de deksel er af draait zie je een zilveren aluminium folie laagje dat zorgt dat alles netjes blijft. Ook al haal ik dit er zelf gelijk af, vind ik het netjes dat het er bij zit.


De creme zelf is vrij dik, op de manier dat hij heel voedend aanvoelt, ook is hij heel romig. Ik vind dit een fijne combinatie mits hij snel intrekt in de huid. Zou deze creme dat ook doen? Ja dat doet hij zeker. Hij smeert heel makkelijk uit en trekt in een minuut of twee/ drie al in. Ideaal vind ik dat! Ik smeer hem zelf op altijd voor ik ga slapen, de volgende ochtend voelt mijn huid dan heerlijk zacht, soepel en stevig aan!



















De geur is alhelemaal het einde, een heerlijke chocolade-achtige geur zonder heel zwaar te zijn. Je zal er wel van moeten houden, maar dat geld voor elke geur, toch? 
Ik vind Ziaja erg fijn qua ingrediƫnten, lekker natuurlijk! Dat kan ik wel waarderen.

Je kan Ziaja producten maar op twee locaties krijgen in Nederland; Den Haag en Den Haag. Ja allebei de winkels zitten in Den-Haag. Maar als je net zoals ik niet in de buurt woont van de winkels woont, is er altijd nog de webshop. 
Deze creme kost voor 50 ml €4,49. Er zijn overigens nog meer producten in de cocoabutter lijn.

Wat vonden jullie van deze review? Hebben jullie zelf ook iets van Ziaja en wat vonden jullie?

Laat je ook even een reactie achter?

Volgen jullie mij al op bloglovin?
Volgen jullie mij al op instagram?

Vergeet niet dat ik bij 250 volgers op instagram een winactie geef.


Liefs,

EvaElisabeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten